stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

anamarija lampic nico gross af Ekipa24.si

Slovenska zvezdnica z ostro kritiko smučarske ...

Poleg britanskega škandala, Rebel razkriva tudi druga sporna povabila, vključno z 2-milijonsko ponud Odkrito.si

Kraljeva družina - Orgije in droga na zasebnih ...

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Gradbeni inštitut ZRMK ni verodostojno pojasnil, zakaj so »oglaševali« zgolj na portalu Bojana Požarja

Deli na:
Gradbeni inštitut ZRMK ni verodostojno pojasnil, zakaj so »oglaševali« zgolj na portalu Bojana Požarja

Ali si je vodstvo DRI s fiktivnim oglaševanjem kupovalo mir pred Bojanom Požarjem ali pa so bila izplačila nagrada za pisanje po nareku SDS, katere član je Aleš Hojs? - Foto: Primož Lavre

Gradbeni inštitut ZRMK zavrača naše »insinuacije«, da so Bojanu Požarju nakazali slabih 22 tisočakov za fiktivno oglaševanje, čeprav nam niso predložili nobenega dokaza, kdaj in kje so bili na njegovem portalu oglasi sploh objavljeni. Prav tako nam niso poslali oglasa, kakršen naj bi bil objavljen.

Kot še odgovarjajo, so se za oglaševanje odločili z namenom dodatnega povečevanja prepoznavnosti njihove družbe v širši javnosti. Po drugi strani pa nam niso obrazložili, zakaj so se širši javnosti predstavljali zgolj v obskurnem portalu, katerega branost ni javno znana, ne pa v bolj znanih medijih z dokazano visoko branostjo.

Za ta portal so se po lastnih navedbah odločili zaradi tega, ker so »v tistem obdobju na portalu oglaševale tudi druge ugledne gospodarske družbe v državni lasti, med njimi tudi eden največjih naročnikov naših storitev – DARS.« Toda DARS oglašuje predvsem v medijih in portalih z veliko večjo branostjo.

Iz Erarja ni razvidno, da bi GI ZRMK oglaševali tudi v najbolj znanih medijih, prav tako v teh še nismo zasledili oglasov GI ZRMK. Verjetno nam zaradi tega tudi niso odgovorili na naša vprašanja, ali oglašujejo tudi v drugih medijih oziroma ali so oglaševali, ker so očitno oglaševali zgolj v požareportu.

Kot smo poročali, je GI ZRMK, ki je od decembra 2016 v stoodstotni lasti DRI, v obdobju med 6. aprilom 2018 in 4. marcem 2020 nakazal 21.999,96 evra družbi Lanaka Media, katere zastopnik in direktor je Bojan Požar. Dvanajst mesečnih nakazil je prejel po 1000 evrov, dvanajst mesečnih nakazil pa po 833,33 evra.

Direktor DRI, lastnice GI ZRMK, je Jurij Kač, eden od področnih direktorjev DRI v tem času pa je bil sedanji notranji minister Aleš Hojs. Zato se upravičeno sprašujemo, ali si je vodstvo DRI s fiktivnim oglaševanjem kupovalo mir pred Požarjem ali pa so bila izplačila nagrada za pisanje po nareku SDS, katere član je Hojs.

Ali so Bojanu Požarju nakazali slabih 22 tisočakov za fiktivno oglaševanje? Čakamo na dodatna pojasnila! | Revija Reporter

V nadaljevanju objavljamo odgovor GI ZRMK v celoti:

Spoštovani,

Gradbeni inštitut ZRMK, d.o.o. je kot tržno usmerjena gospodarska družba na portalu pozareport.si oglaševal svojo dejavnost; raziskovalno delo, tehnološki razvoj in aplikacije v gradbeno prakso, o čemer lahko več preberete na naši spletni strani www.gi-zrmk.si.

Za oglaševanje smo se odločili z namenom dodatnega povečevanja prepoznavnosti družbe, kot ene največjih slovenskih raziskovalnih inštitucij na področju gradbene dejavnosti, tudi v širši javnosti. K odločitvi je pripomoglo tudi dejstvo, da so v tistem obdobju na portalu oglaševale tudi druge ugledne gospodarske družbe v državni lasti, med njimi tudi eden največjih naročnikov naših storitev – DARS.

Skladno s tržnimi in komunikacijskimi cilji, ki jih družba zasleduje, smo v preteklem obdobju oglaševali preko različnih komunikacijskih kanalov.

Insinuacije, da naj ne bi šlo za oglaševanje, objavljene v prispevku »Ali so Bojanu Požarju nakazali slabih 22 tisočakov za fiktivno oglaševanje? Čakamo na dodatna pojasnila!«, zavračamo, saj so v celoti neresnične in škodijo ugledu družbe.

GI ZRMK, ki je od decembra 2016 v 100-% lasti DRI upravljanje investicij, d.o.o., je samostojen gospodarski subjekt, ki odločitve, vključno s politiko oglaševanja, sprejema v luči uresničevanja poslovnih ciljev. Vse storitve oglaševanja so bile naročene izključno z namenom promocije družbe in njenih dejavnosti in s ciljem uspešnega poslovanja.

Lepo pozdravljeni,

Petra Gerželj

Tajništvo

Gradbeni inštitut ZRMK