Avto.info

Hyundai ioniq 5

Večja baterija in po želji tudi N športni videz za električnega posebneža

Hyundai ioniq 5 je star že tri leta, zato je bil nared za posodobitev, ki je prinesla nekaj kozmetičnih popravkov, pa tudi vsebinske novosti.

Torek, 5. marec 2024

Bolj kot prava prenova ali »facelift« je Hyundaijevega električnega posebneža doletela dopolnitev ponudbe, saj bo šele odslej na voljo z atraktivnim športnim paketom N line. Navdihnil ga je seveda divji model 5 N, a v tem primeru gre le za videz in ne pogonsko tehniko.

N line prinaša malce bolj agresiven videz po zaslugi dodatkov na karoseriji. Večina je izposojenih kar pri ioniq 5 N, v barvo karoserije so obarvani tudi blatniki, malce drugačen videz pa imajo še 20-palčna aluminijasta platišča. N line se v notranjosti pozna v detajlih kot so poseben volanski obroč, nekoliko bolj športni sedeži, kovinske stopalke, črna stropna obloga, rdeči šivi in, jasno, oznake N line.

Običajni ioniq 5 večjih lepotnih popravkov ni bil deležen, saj sta bila nekoliko spremenjena le odbijača, na voljo bodo nove oblike platišč, za 5 centimetrov pa je daljši tudi zadnji spojler. Na račun posegov je karoserija za 20 milimetrov daljša kot doslej. Sicer je bil nekaj izboljšav deležen tudi v notranjosti, kjer so mu zagotovili nekoliko boljšo ergonomijo z novim fizičnim gumbom na sredinski konzoli za upravljanje ogrevanih in prezračevanih sedežev, ogrevan volan in pomoč pri parkiranju. Preuredili so še nekaj drugih malenkosti kot je denimo položaj plošče za brezžično polnjenje mobilnih naprav, medtem ko je bil posodobljen tudi multimedijski sistem.

Za mnoge ključna novost zadeva pogonski sklop, pri katerem Korejci obljubljajo večjo baterijo. Namesto aktualne s kapaciteto 77,4 kWh bo po novem v zmogljivejše izvedbe vgrajena kar 84-kWh baterija, za katero pa še ni uradnih podatkov o predvidenem dosegu. Glede na to, da aktualni preseže 500 kilometrov, lahko sklepamo, da bo z večjo baterijo doseg vsaj okoli 550, če ne blizu 600 kilometrov. Drugih podatkov o pogonu za zdaj še niso izdali, zato sklepamo, da bo motorizacija ostala enaka, so pa povedali, da so precej truda vložili v nastavitve podvozja, ki bo po novem zagotavljalo udobnejšo vožnjo, pa tudi nekaj več dinamike.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.