Hyundai ioniq 5
Večja baterija in po želji tudi N športni videz za električnega posebneža
Hyundai ioniq 5 je star že tri leta, zato je bil nared za posodobitev, ki je prinesla nekaj kozmetičnih popravkov, pa tudi vsebinske novosti.
Torek, 5. marec 2024
Bolj kot prava prenova ali »facelift« je Hyundaijevega električnega posebneža doletela dopolnitev ponudbe, saj bo šele odslej na voljo z atraktivnim športnim paketom N line. Navdihnil ga je seveda divji model 5 N, a v tem primeru gre le za videz in ne pogonsko tehniko.
N line prinaša malce bolj agresiven videz po zaslugi dodatkov na karoseriji. Večina je izposojenih kar pri ioniq 5 N, v barvo karoserije so obarvani tudi blatniki, malce drugačen videz pa imajo še 20-palčna aluminijasta platišča. N line se v notranjosti pozna v detajlih kot so poseben volanski obroč, nekoliko bolj športni sedeži, kovinske stopalke, črna stropna obloga, rdeči šivi in, jasno, oznake N line.
Običajni ioniq 5 večjih lepotnih popravkov ni bil deležen, saj sta bila nekoliko spremenjena le odbijača, na voljo bodo nove oblike platišč, za 5 centimetrov pa je daljši tudi zadnji spojler. Na račun posegov je karoserija za 20 milimetrov daljša kot doslej. Sicer je bil nekaj izboljšav deležen tudi v notranjosti, kjer so mu zagotovili nekoliko boljšo ergonomijo z novim fizičnim gumbom na sredinski konzoli za upravljanje ogrevanih in prezračevanih sedežev, ogrevan volan in pomoč pri parkiranju. Preuredili so še nekaj drugih malenkosti kot je denimo položaj plošče za brezžično polnjenje mobilnih naprav, medtem ko je bil posodobljen tudi multimedijski sistem.
Za mnoge ključna novost zadeva pogonski sklop, pri katerem Korejci obljubljajo večjo baterijo. Namesto aktualne s kapaciteto 77,4 kWh bo po novem v zmogljivejše izvedbe vgrajena kar 84-kWh baterija, za katero pa še ni uradnih podatkov o predvidenem dosegu. Glede na to, da aktualni preseže 500 kilometrov, lahko sklepamo, da bo z večjo baterijo doseg vsaj okoli 550, če ne blizu 600 kilometrov. Drugih podatkov o pogonu za zdaj še niso izdali, zato sklepamo, da bo motorizacija ostala enaka, so pa povedali, da so precej truda vložili v nastavitve podvozja, ki bo po novem zagotavljalo udobnejšo vožnjo, pa tudi nekaj več dinamike.
Oznake:
- baterija
- estetski popravki
- Hyundai
- ioniq 5