O-STA

Družba Canva predstavlja poročilo o vizualnem gospodarstvu

Prvo tovrstno poročilo razkriva nove načine, kako vodilni svetovni podjetniki uporabljajo vizualne vsebine za zaposlovanje, trženje in prodajo

- 90 % vprašanih se strinja, da metode vizualnega komuniciranja povečujejo učinkovitost na delovnem mestu

- 89 % jih pravi, da vizualno komuniciranje pomaga oddaljenim ekipam in strankam ohraniti sodelovanje

- 61 % jih pravi, da se od zaposlenih v vlogah, ki niso povezane z oblikovanjem, pričakuje obsežno znanje o oblikovanju

SYDNEY IN SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Družba Canva, edina svetovna platforma "vse na enem mestu", je danes izdala Poročilo o vizualnem gospodarstvu, ki vsebuje uporabne podatke 1600 vodilnih svetovnih podjetnikov. Zagotavlja najbolj celovit vpogled v to, kako vodilni svetovni podjetniki pristopajo k načelom vizualnega komuniciranja znotraj in zunaj podjetja, da bi vodili učinkovitejše ekipe, okrepili angažiranost javnosti in povečali gospodarsko donosnost svojega poslovanja.

Glavne ugotovitve Poročila o vizualnem gospodarstvu:

  • Vizualno komuniciranje povečuje učinkovitost in sodelovanje na delovnem mestu. Skoraj vsi vodilni podjetniki se strinjajo, da metode za vizualno komuniciranje povečujejo učinkovitost (90 %), krepijo sodelovanje (89 %) in prinašajo večji vpliv (85 %) kot druge komunikacijske metode. Večina (89 %) se tudi strinja, da orodja za vizualno komuniciranje prinašajo večje poslovne koristi.

  • Vizualno komuniciranje pospešuje prodajne cikle. Ekipe so bolj globalne kot kdaj koli prej, zato jim vizualno komuniciranje omogoča boljše sodelovanje in s tem večjo produktivnost v svetu, ki je zdaj usmerjen predvsem v digitalno tehnologijo.

    Večina vodilnih svetovnih podjetnikov (89 %) meni, da je vizualno komuniciranje pozitivno vplivalo na medsebojno povezovanje članov oddaljenih in hibridnih ekip. Oseminosemdeset odstotkov jih pravi, da so orodja za vizualno komuniciranje pospešila njihove prodajne cikle. Večina vodilnih podjetnikov (85 %) se namreč strinja, da je vizualna vsebina na splošno bolj prebavljiva, zaradi česar so potencialni kupci bolj odzivni in ostanejo vključeni v celoten prodajni proces.

  • Oblikovalska pismenost je zdaj osnovni pogoj za večino delovnih mest. Oblikovalska pismenost je postala ključnega pomena za večino strokovnjakov, ki niso usposobljeni oblikovalci. Zato več kot polovica vodilnih podjetnikov (61 %) pravi, da se od zaposlenih na delovnih mestih, ki niso povezana z oblikovanjem, pričakuje obsežno oblikovalsko znanje, na primer sposobnost ustvarjanja prepričljivih vizualnih sredstev in privlačnih predstavitev, pa tudi zmožnost enostavnega urejanja oblikovanja drugih. Skoraj dve tretjini (63 %) jih zato organizira usposabljanje za tiste, ki ne opravljajo nalog grafičnega oblikovanja.

  • Podjetja potrebujejo boljšo vizualno vsebino. Podjetja imajo težave z doslednostjo, potekom dela in kakovostjo svojih platform za oblikovanje. Skoraj dve tretjini vodilnih podjetnikov (64 %) pravi, da njihovo podjetje nima poenostavljene programske platforme za vizualno oblikovanje, več kot polovica pa se strinja, da njihova vsebina ni niti estetska (53 %) niti dosledna (56 %).

  • Generacija Z je gonilna sila oblikovanja na delovnem mestu. Generacija Z je bolj agilna in ustvarjalna ter na delovnem mestu pogosteje uporablja orodja za vizualno komuniciranje. Generacija Z (93 %) bolj kot druge generacije meni, da jim vizualno komuniciranje pomaga bolje izražati ideje.

Današnja podjetja delujejo v novem vizualnem gospodarstvu, v katerem je zaradi vse krajšega razpona pozornosti in eksplozije digitalnih vsebin treba zagotoviti privlačne vizualne vsebine, ki jih je mogoče deliti. Zaposleni in stranke zdaj pričakujejo, da bo vsebina blagovne znamke tako vizualna in razumljiva, kot jo vidijo na platformah družbenih medijev. Zato obstajajo velike poslovne priložnosti za tiste, ki bodo sprejeli pristop "najprej oblikovanje" in usposobili vse v svoji organizaciji za oblikovanje, kar bo omogočilo ustvarjanje izjemno kakovostne vsebine v velikem obsegu.

"Vodilni podjetniki se spopadajo s spreminjajočim se gospodarskim okoljem, zato lahko vizualno komuniciranje blagovnim znamkam pomaga pri napredovanju. Od pomoči pri pridobivanju novih strank, privabljanju in ohranjanju talentov do prodornega trženja vizualno komuniciranje še nikoli ni bilo tako pomembno za boljše komuniciranje, sodelovanje in ustvarjalnost," je dejal Zach Kitschke, glavni izvršni direktor družbe Canva. "Danes je pritegnitev pozornosti lahko zelo kratkotrajna, zato je lahko odlično oblikovanje odločilno za organizacije, ki si prizadevajo izstopati v tej novi vizualni dobi."

Canvino poročilo "Poročilo o vizualnem gospodarstvu 2023" si lahko v celoti ogledate tukaj.

Metodologija

Družba Canva je pri podjetju Morning Consult naročila raziskavo med 1600 vodilnimi v marketingu, prodaji, kadrovski službi in trgovini, ki poznajo cilje glede prihodkov podjetja. Ta skupina vpliva tudi na strategijo vključevanja občinstva svoje organizacije ter na to, kako notranje ekipe komunicirajo med seboj, z drugimi ekipami in celotnim podjetjem. Canva je izvedla raziskavo med 850 vodilnimi podjetniki v ZDA, 375 v Avstraliji in 375 v Združenem kraljestvu.

O družbi Canva

Canva, ki je začela delovati leta 2013, je brezplačna spletna platforma za vizualno komuniciranje in sodelovanje, katere poslanstvo je vsem na svetu omogočiti oblikovanje. S preprostim uporabniškim vmesnikom "povleci in spusti" in širokim naborom predlog, od predstavitev, dokumentov, spletnih mest, grafik za družbene medije, plakatov, oblačil do videoposnetkov, ter ogromno knjižnico pisav, fotografij, ilustracij, video posnetkov in zvočnih posnetkov lahko vsakdo uporabi svojo zamisel in ustvari nekaj čudovitega.

Sredstva, ki jih je mogoče prenesti

Klikni tukaj.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Stiki z mediji
Chris Hew za družbo Canva

chew@canva.com

Chanel Sedeno v imenu družbe Canva
csedeno@missionnorth.com

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53382813/en

Vir: Canva