GAZ je leta 2009 ustavil proizvodnjo modela GAZ-24. Zdaj ima priložnost, da se vrne z novim modelom. Foto: Reuters
GAZ je leta 2009 ustavil proizvodnjo modela GAZ-24. Zdaj ima priložnost, da se vrne z novim modelom. Foto: Reuters

Vendar pa gre za zelo tvegan projekt, kar dokazuje reinkarnacija znamke Moskvič, ko so konec lanskega leta v nekdanji moskovski tovarni Renaulta zagnali proizvodnjo kitajskega terenca JAC JS4 in njegove električne različice z logotipom slavnega ruskega avtomobilskega podjetja. Vendar pa prodaja ne poteka po načrtih, je zelo slaba.

Znamka Volga, katere proizvodnjo je avtomobilska tovarna Gorky (GAZ) prekinila leta 2009, licenčni chrysler sebring pod imenom volga siber, pa so ukinili leto pozneje, v preteklosti ni mogla tekmovati s tujimi znamkami. Kljub temu jo želijo Rusi zdaj vrniti na avtomobilski zemljevid.

Kitajski partner za pospešek v izdelavi

Ruski minister za trgovino in industrijo Denis Manturov je za ruske medije povedal: "Kolegi pravijo, da načrtovanje novega modela traja od osem do devet mesecev. Vzemimo si še rezervno obdobje. Za partnerja se nameravamo odločiti v bližnji prihodnosti. Mislim, da bodo lahko rezultati vidni do prihodnjega poletja."

Ker veliki avtomobilski proizvajalci potrebujejo vsaj tri leta za razvoj novega modela, je skoraj gotovo, da namigovanje na "partnerja" pomeni izdelavo že obstoječega vozila tuje znamke z logotipom jelena, ki je simbol nižnonovgorodske regije, kjer ima sedež podjetje GAZ. Najverjetneje bo to še en klon kitajskega modela. Katerega, Manturov ni mogel razkriti, saj po njegovih besedah ministrstvo še ni izbralo partnerja.