Vabimo vas, da komentirate in nam zastavite kakšno vprašanje. To lahko storite pod člankom ali pa poskenirajte QR-kodo na vozilu, če ga ujamete na cesti. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Vabimo vas, da komentirate in nam zastavite kakšno vprašanje. To lahko storite pod člankom ali pa poskenirajte QR-kodo na vozilu, če ga ujamete na cesti. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

V Avtomobilnosti smo prepričani, da da ne bo manjkalo vprašanj, saj gre za privlačen mestni model, ki je bil leta 2022 okronan tudi z laskavim nazivom evropski avto leta. Pred časom smo testirali električno različico, zdaj pa se bomo podrobneje posvetili 1,2-litrski bencinski različici, ki je z naskokom najbolje prodajan avenger. Skušali bomo ugotoviti, zakaj. S ponosom nosi Jeepov prepoznavni znak, to je maska, ki je zaslovela med drugo svetovno vojno. Ima pa supertestni avto številne skrite podrobnosti, kot je mini ikona otroka, ki z daljnogledom gleda zvezde, saj so zvezde na drugi strani okna. Te in druge detajle bomo razkrivali v naslednjih tednih.

Bencinar za množice

Jeep avenger je sicer šik mestni avto, ki je izjemno prijeten za vožnjo in se precej uspešno spopada tudi z nekoliko zahtevnejšimi vozniškimi izzivi. Jeep z bencinskim motorjem ponuja tudi alternativo za tiste, ki npr. v večstanovanjski stavbi nimajo možnosti domačega polnjenja ali pa jim naložba v električen avto preprosto predstavlja previsok vstopni strošek.
Bencinskega avengerja poganja 1,2-litrski koncernski trivaljnik s 74 kilovati moči – to je prevedeno okroglih 100 “konj”, ki svojo moč na izključno prednji kolesni par prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika.

O njem pa je še veliko nerazkritega. Supertestni avenger na karoseriji in v potovalni kabini skriva nekaj slikovnih ugank, ki jih bomo med testom razkrili. Tudi vas pa vabimo, da nam o tem zanimivem vozilu zastavite v vprašanja, lahko tudi v komentarju pod člankom.