Foto: MM Magazin
Foto: MM Magazin

Že čez nekaj dni, 16. februarja, bo potekal dogodek, ki bo predstavil najnovejše smernice na področju vplivnostnega marketinga, tako v svetu kot v Sloveniji. Dan vplivnostnega marketinga je namreč namenjen pregledu trendov na področju t. i. vplivnostnega marketinga (ang. influencer marketing), katerega nosilci so posamezniki z več tisoč sledilci na družbenih platformah.

Organizator dogodka, MM Magazin, je s tem namenom izbral strokovnjake, dobre poznavalce področja, med njimi Gregor Memedović, ki je sodeloval v oglaševalskih agencijah, tiskanih medijih, televizijah in radijskih postajah na področju celotne Vzhodne Evrope, leta 2018 pa prejel prestižno stanovsko nagrado medijski manager leta. Spregovoril bo o tem, zakaj gredo vplivneži "na živce" tradicionalnim medijem. Svoja znanja in pristope bo delila tudi Meta Celestina iz agencije Pristop.

Sicer pa bodo predstavljeni tudi konkretni primeri iz prakse.

Strokovnjak za digitalni marketing in strateški direktor agencije bold.group Aljaž Peklaj bo predstavil uspešno kampanjo električnega skiroja Ring in osvetlil vidike, kako predstaviti glavne prednosti izdelka.

Eden bolj znanih slovenskih tiktokerjev 20-letni Andrej Pavličević, bo razkril svojo metodo dela pojavljanja na družbenih platformah, pa tudi to, kako vsebino prilagaja objavam na Instagramu in YouTubu.

Med izbranimi govorci bo tudi Anja Oman, ki se bo dotaknila še kako aktualne teme, in sicer, kako vplivneži sploh postavijo ceno za svoje storitve in kakšne so trenutne vrednosti njihovih cenikov.

Dan vplivnostnega marketinga bo torej zanimiv dogodek predvsem za tiste, ki se ukvarjajo z marketingom, oglaševanjem in promocijo.