O-STA

Nacionalna kampanja najboljših slovenskih trajnostnih in butičnih turističnih ponudnikov in lansiranje portala WOOD WE GO

Danes dopoldan se je z otvoritvijo spletne platforme WOOD WE GO uradno pričela kampanja, ki bo domači in tuji javnosti vse do jeseni 2024 odkrivala in predstavila najboljših 9 slovenskih trajnostnih in butičnih hotelov in turističnih ponudnikov. Njen osnovni namen je predstavitev transformativnih izkušenj, ki smo jih lahko kot gostje deležni s tovrstno inovativno turistično ponudbo, in koristi, ki jih lahko dajo te izkušnje za naše celostno dobro počutje in osebno rast.

Pretanjen izbor slovenskih destinacij bo kampanja predstavila skozi unikatne medijske vsebine na način, kot slovenske destinacije niso bile predstavljene še nikoli: skozi osebna doživetja, dokumentirana s fotozgodbami, izvirnimi opisi, reportažnimi blogi in enominutnimi vlogi. Kampanja bo z elementi multimedijskega storytellinga postavila v ospredje slovenske butične bisere, v katerih ponujajo celosten pristop k dobremu počutju svojih gostov, ustvarjajo nepozabne izkušnje in postavljajo novo paradigmo slovenskega butičnega turizma.

KRITERIJI IZBORA NAJBOLJŠIH DESTINACIJ Kampanja izpostavlja butičnost destinacij, njihovo holistično wellbeing ponudbo, vključenost naravnih materialov s poudarkom na lesu - naši izjemni nacionalni dobrini, in celostno trajnostno zgodbo ponudnika. Platforma WOOD WE GO bo s tem izpostavila tiste slovenske ponudnike, ki z dovršenostjo in kakovostjo butičnih storitev spreminjajo (transformirajo) življenja svojih gostov. Dolgoročni namen portala WOOD WE GO je, da postane stičišče najboljših destinacij transformativnega turizma in mesto celostne predstavitve paradnih konjev butičnega in trajnostnega turizma. Spomladi 2024 bo platforma nadgrajena še s podcasti in z angleško različico s končnim ciljem, da postane portal WOOD WE GO mednarodno spletno središče najboljših ponudnikov transformativnega turizma.

KNJIGA OB ZAKLJUČKU KAMPANJE Kampanja bo nabor izbranih devetih destinacij razkrivala sproti. Tri so že obiskane, imena in doživetja šestih bodo sistematično razkrita vse do jeseni, ko bo predstavitve vodilnih slovenskih destinacij transformativnega turizma predstavljene tudi v izborno oblikovani knjigi "WOOD WE GO to SLOVENIA - Uncover the TOP 9 transformative boutique and well-being destinations!", tiskani na brezlesnem papirju s certifikatom FSC. Knjiga bo izbrane slovenske butične in transformative zgodbe predstavila na globalnem trgu, v širšem evropskem prostoru, ZDA in Kanadi.

Liljana Vogrinec in Dušan Waldhütter, ustanovitelja WOOD WE GO: "Ciljev kampanje WOOD WE GO je več. Prvi je izpostaviti tiste ponudnike, ki v pogledu butičnosti, povezanosti z naravo, personalizirane in transformativne izkušnje za gosta, v našem prostoru izstopajo. Verjameva, da so lahko s svojo smelostjo in idejami ne samo vzgled, ampak tudi navdih mnogim drugim. Drugi cilj je povezati podobno misleče - destinacije, goste, inovativne posameznike, javne osebnosti, podjetja in inštitucije - vse, ki postavljajo v ospredje kakovost bivanja, trajnost in trajnostni način potovanje, skrb za sebe in svoje okolje. Tretji cilj kampanje pa je začeti novo dobo potovalnih izkušenj, ki spodbujajo celostno dobro počutje, povezujejo popotnike z naravo, kulturo in samim seboj. Naš namen je opolnomočiti zavestne popotnike s platformo, ki ponuja pristna in prilagojena doživetja, podpira njihovo dobro počutje in osebno rast ter hkrati prispeva k ohranjanju našega planeta. Verjamemo, da nismo edini, ki želimo ohraniti našo Slovenijo butično, občudovano in doživeto kot pravi biser, kar v resnici je. Verjamemo tudi, da nismo osamljeni z željo, da bi kot gostje doživeli izbrano turistično ponudbo v najboljši luči in skozi številne trajne dobrobiti. Verjamemo, da se vse dobro povezuje in da lahko ob tem rastemo vsi."

Avtorstvo fotografij: www.WoodWeGo.com

VEČ INFORMACIJ O WOOD WE GO Partnerji / podporniki kampanje, ki bo skozi transformativna potovalna doživetja dvigovala celostno kulturo bivanja: Lumar, d. o. o., in Gašper trženje, d. o. o.

Več o letošnji kampanji WOOD WE GO, ki bo predstavila 9 TOP slovenskih destinacij, preberite tukaj! Predstavitve TOP slovenskih butičnih in trajnostnih destinacij lahko najdete in spremljate tukaj! Kdo smo in zakaj to počnemo, preberite tukaj!

KONTAKT IN MEDIJI WOOD WE GO Dušan Waldhütter; gsm: 040 755 862 Liljana Vogrinec; gsm: 041 283 694 E-mail: talk2us@woodwego.com

Spletna stran WOOD WE GO: Tukaj! Instagram WOOD WE GO: Tukaj! TikTok WOODWEGO Tukaj! YouTube kanal: Tukaj!

O ORGANIZATORJU KAMPANJE Zaščitena blagovna znamka WOOD WE GO® je v lasti podjetja SLOWOODLIFE®, d. o. o., ustanoviteljev Liljane Vogrinec in Dušana Waldhütterja. Namenjena je širjenju reprezentančnih zgodb o turističnih destinacijah v Sloveniji in tujini, izbranih po kriterijih celostne trajnostne zasnove in izvedbe, butičnosti storitev, ekološkosti in čuječnosti. Poslanstvo WOOD WE GO je usmerjeno v predstavitev najbolj trajnostnih in edinstvenih butičnih ponudnikov, ki spodbujajo celostno dobro počutje, povezujejo popotnike z avtohtono naravo, lokalno kulturo in samim seboj. Vizija WOOD WE GO je navdihniti nov način potovanja, kjer bo vsako bivanje transformativno potovanje in vsak trenutek praznovanje trajnostnega življenja.