Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Na podlagi novih pravil bodo morali biti oglasi za kriptovalute in druga kriptosredstva v Španiji "jasni, uravnoteženi, nepristranski in nezavajajoči", je sporočila španska vladna agencija CNMV, zadolžena za usklajevanje borznih trgov.

To pomeni, da bodo morali oglasi na vidnem mestu vsebovati informacije o tveganjih, ponudniki kriptostoritev pa bodo morali o vseh oglasih, ki bodo namenjeni najmanj 100.000 ljudem, najmanj deset dni vnaprej obvestiti regulatorja.

Pravila bodo veljala tudi za promocijske dejavnosti in oglaševanje v imenu drugih, kot to počnejo vplivneži na družbenih omrežjih.

Novembra lani se je regulator obregnil tudi ob španskega nogometnega zvezdnika Andreasa Iniesto, potem ko je na družbenih omrežjih promoviral kriptovalute. CNMV mu je v tvitu odgovoril, naj se dobro pozanima o kriptovalutah, preden vlaga vanje ali to priporoča drugim.

Vrednost kriptovalut močno niha, njeno gibanje pa je zelo težko napovedati.
Za zaostrovanje poslovanja s kriptovalutami se je že lani septembra odločila Kitajska, ki je tovrstne transakcije označila za nezakonite.