Audi je svojo pot v elektromobilnost začel na vrhu z luksuznima e-tronom in e-tronom GT. Z novim Q4 e-tronom pa se spušča nižje, v cenovni razred modela Q5, ki letno najde več kot 150 tisoč kupcev.
Po velikosti in tehnični zasnovi je še najbolj podoben volkswagnu ID.4, saj ima enaki bateriji (52 oziroma 77 kilovatnih ur uporabne zmogljivosti) in motorje s 125, 150 oziroma 220 kilovati. Gnan je prek zadnjih koles, v najbolj zmogljivi različici Q4 e-tron 50 quattro pa prek vseh štirih. Prenos moči ni kardanski, takšen e-tron ima na vsaki osi po en motor.
Po velikosti Q4 e-tron vozi v več razredih. Po zunanjih merah je na zgornjem robu C-razreda SUV – dolg je 4,59 metra, širok 1,86 metra in visok 1,61 metra. Z medosno razdaljo (2,76 metra) in prostornostjo potniške kabine pa sega razred višje. Kabina v dolžino meri 1,86 metra. Prtljažnik že v osnovi pogoltne 520 litrov prtljage, ob podrti zadnji klopi (ta se deli v razmerju 40 proti 20 proti 40) pa 1.490 litrov (do stropa).
Bolj premijska od bratov je gotovo armaturna plošča z digitalnimi merilniki in kopico sodobnih rešitev. Virtualni kokpit ima diagonalo 10,25 palca, na njem pa lahko po želji prilagajate prikaze in določate velikost merilnikov in zemljevida navigacije. Cena najbolj smiselnega Q4 e-trona 40 z večjo baterijo 77 kilovatnih ur zmogljivosti in 150 kilovati moči je slabih 53 tisoč evrov.