sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

1715949373-dsc06037-1715949336712 Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

aretacija Ekipa24.si

Vklenjen v lisice! Policija po prometni nesreči ...

marko-milosavljević Njena.si

Poroka na prvi pogled: Marko le odigral ...

tacen kajak Ekipa24.si

Sava zalila del tribun v Tacnu! Močno deževje ni...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Sprenevedanje Lidla: prodajajo nam šunko, pirhe, hren in druge »občutke pomladi«, velike noči pa nočejo niti omeniti!

Deli na:
Sprenevedanje Lidla: prodajajo nam šunko, pirhe, hren in druge »občutke pomladi«, velike noči pa nočejo niti omeniti!

Veletrgovec Lidl nadaljuje z bizarnim ignoriranjem krščanskih praznikov v svoji praznični ponudbi – vsaj ko gre za poimenovanje praznika.

Pred bližnjo veliko nočjo Lidl kupce vabi z akcijskimi cenami za »občutke pomladi«, med katerimi so na reklamnih prospektih izpostavljeni šunka, pirhi, potica in druge jedi, ki jih v Sloveniji povezujemo z velikonočnimi prazniki. In čeprav očitno računajo na kristjane kot kupce, so se izognili omembi krščanskega praznika velike noči.

Ignorantski, sprenevedav odnos Lidla do krščanstva ni novost. Pred leti so si privoščili brisanje križev s fotografije grških cerkva, ki so krasile embalažo Lidlovih grških jogurtov. Pater Branko Cestnik je opozoril, da ga je prav to odvrnilo od nakupovanja pri tem trgovcu.

Še ob zadnjem božiču so kupcem ponujali vso možno božično hrano ter svoje reklamne kampanje gradili na božični ikonografiji, a namesto veselega božiča so kupcem zaželeli samo sproščene praznike z argumentom, da skoraj sočasno z božičem praznujemo še dan samostojnosti in enotnosti ter novo leto, zato so vse tri združili v  eno voščilo.

Početje slovenskega Lidla je še posebej vpadljivo ob dejstvu, da recimo v sosednjih Avstriji in na Hrvaškem veletrgovec v svojih prazničnih reklamnih sporočilih nima težav s priznavanjem božiča. Le v Sloveniji so krščanski prazniki tako očitno prezrti, seveda pa se Lidl ne brani denarja vernikov.