Razstave letošnje Štajerske jeseni so po pisanju avstrijske tiskovne agencije APA postavljene v štirih zelo raznolikih okrožjih.

V mirnem Mariagrünu se razstava Demon Radio v nekdanjem klicnem centru ukvarja s kontroverzno osebnostjo Dietrichom Schulz-Köhnom, ki je bil obenem nacionalsocialist, častnik in poznavalec džeza. Poleg del desetih umetnikov je na ogled tudi del arhiva zbiratelja, znanega tudi kot dr. Jazz.

Forum Mestni park (Forum Stadtpark) se je za festival spremenil v fiktivno hišo muzej Villa Perpetuum Mobile. Razstava v njej je posvečena bolgarskemu fiziku Stefanu Marinovu, ki je v Gradcu zaman poskušal skonstruirati perpetuum mobile in je pozneje naredil samomor. Na razstavi z dvema instalacijama sodeluje tudi Vadim Fiškin.

Minoritski samostan je v času festivala postal Cerkev porušene modernosti. Razstava se osredotoča na življenje Mire Schendel, švicarske umetnice, ki je emigrirala v Brazilijo in bila leta 1944 za kratek čas v Gradcu. Na Griesplatzu pa je v zapuščenem supermarketu nastala podmornica Frieda.

Med številnimi performativnimi deli agencija APA izpostavlja otvoritveni performans Lulu Obermayer ter performanse Adrienna Hoda, Michaela Portnoya, Giacoma Veronesja, Ilyicha alias Antona Katsa in Madame Nielsen.

Festival sodeluje tudi z muzejem sodobne umetnosti Kunsthaus Graz, ki zaznamuje 20-letnico delovanja. Mednarodno uveljavljena slovenska umetnica Jasmina Cibic bo v sklopu festivala Štajerska jesen v njem izvedla performans Protokol za utopijo: Sanje, ki jih imenujemo svoje. V njem z osmimi pevkami gradi na raziskavi o izmenjavi med kulturnimi delavci neuvrščenih držav, ki je oktobra 1985 potekala v Titogradu v Jugoslaviji.

Slovenska plesalka in koreografinja Mateja Bučar pa bo sodelovala z novo koreografsko intervencijo v javnem prostoru Annenlinie.