20. 11. 2021, 21:11 | Vir: STA

Reklama, ki so jo za nemški trg posneli v Mariboru, odprla oči meščanom

profimedia

Mariborčani in Mariborčanke so si te dni z navdušenjem ogledovali na spletu reklamni spot za verigo prodajaln hitre prehrane Mc Donald's, ki jo je to za nemško govoreči trg posnelo v središču Maribora. V ta namen so mariborski Glavni trg konec oktobra za nekaj dni predčasno božično okrasili in s tem začudili marsikaterega mimoidočega.
 

Malo več kot minuto dolg oglas prikazuje deklico, ki se ob spremljavi pesmi I Follow mlade glasbenice Loi vozi v avtomobilu z božično jelko na strehi po središču Maribora in opazuje okolico. Z ocvrtim krompirčkom v roki kot čarobno palico prižiga lučke na Starem mostu in Glavnem trgu, ki nato zažari v bogato okrašenem vzdušju.

V resnici ta trg nikoli ni tako bogato okrašen, zato številni menijo, da bi lahko bil ta oglas zgled, kako pričarati božično vzdušje v mestu. "Nehote so promotorji hitre prehrane tako sprožili misel o adventnem potencialu, ki ga stoletja staro mesto nosi v sebi," je zapisal novinar časnika Večer Denis Živčec.

"Všeč mi je, kako tujci oz. drugi (izvedba je bila vendarle slovenska) vidijo Maribor. Malce me žalosti le to, da ga sami ne znamo dobro pogledati, videti in narediti še lepšega," je na družbenem omrežju Facebook komentiral fotograf Marko Pigac.

Oglas je v Mariboru posnelo ljubljansko podjetje Bas Production. Zaradi tega so na Glavnem trgu konec oktobra, ko še ni niti dišalo po božiču, postavili vrtiljak in stojnice, v krožišču pri Starem mostu novoletno jelko, praznično okrasje pa je bilo zaslediti tudi na Partizanski cesti in še ponekod drugod po peš coni.

Zaradi snemanja oglasa so v mestu začasno zaprli Glavni most in nekaj bližnjih ulic, mariborska občina pa je za to po poročanju medijev zaračunala 1600 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol