MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Srečko Šestan je osebnost internega komuniciranja
V sklopu konference internega komuniciranja KIK so podelili priznanje za osebnost internega komuniciranja. Njegov prejemnik je Srečko Šestan, ki je že 12 let poveljnik Civilne zaščite Republike Slovenije. »En sam ni nič. Med 60.000 in 70.000 nas je, ki se lahko aktiviramo. Sam pravim, da množici, predvsem prostovoljcev, ki imajo sami že notranjo motivacijo, ne poveljujem. Zaradi njihove motivacije in strukture organizacije, ki deluje že vrsto let, vse teče, kot mora. Verjamem, da bo tudi v prihodnje tako,« je povedal ob prejemu nagrade.
Srečko Šestan v družbi Saše Gnezda, programske vodja KIK konference (Foto: Siniša Kanižaj za konferenco KIK).
Lidl Slovenija z modo in kulinariko predstavlja »hranozavest«
Pobudniki slovenskega dne brez zavržene hrane so na predvečer tega dne pripravili modno-kulinarični dogodek, katerega tema je bila problematika odpadne hrane. V atriju Mestnega muzeja v Ljubljani so z modo in jedmi, ustvarjenimi iz potencialnih zavržkov hrane, predstavili kampanjo »Zbudi svojo hranozavest«. Kampanja poudarja pomen ozaveščenega odnosa do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog, saj povprečen slovenski prebivalec na leto zavrže kar 72 kilogramov hrane. Da bi ozaveščenost o »hranozavestnem« načinu življenja spodbudili tudi med najmlajšimi, so na nekaterih slovenskih osnovnih šolah pripravili tudi Hranozavestni kviz o preudarnem ravnanju s hrano, ki ga izvaja program Ekošola.
Šolarji projekta »Kuhnapato« ustvarjajo obroke brez zavržkov
Ob dnevu brez zavržene hrane je zadišalo tudi iz kuhinje mladih mojstrov projekta »Kuhnapato«, ki osnovnošolcem ponuja možnost osvajanja kuharskih veščin in znanj o pripravi tradicionalnih jedi. Projekt že osmo leto podpira SPAR Slovenija, ki je ob dnevu Zemlje izdal tudi vodnik za trajnostno nakupovanje.
Vsem ljubša embalaža
»Nekatere najbolj priljubljene Podravkine izdelke lahko najdete v pločevinkah, 100-odstotna reciklabilnost pa je le ena od številnih prednosti, ki jih tovrstna embalaža prinaša,« pravijo v Podravki. Ob mednarodnem dnevu Zemlje so poskrbeli tudi za ozaveščenost svojih zaposlenih, ki so spoznavali načine trajnostne uporabe pločevink kot okolju prijazne embalaže. Tako so zaposleni postali ambasadorji dobre trajnostne prakse, saj so prejeli zloženko s ključnimi sporočili prednosti pločevinke, pločevinko z zemljo in semeni, ki bo ob pridnem zalivanju postala vaza za medonosne rastline, ter majico z glavnim sporočilom kampanje.
Podpisana trajnostna pobuda Gorski bivaki za bele vrhove
Planinska zveza Slovenije pod okriljem blagovne znamke Laško naznanja aktivnosti pobiranja odvrženih pločevink v posebne zabojnike na štirinajstih lokacijah najbolj frekventnih gorskih sestopov po Sloveniji. Zbrane pločevinke bodo v letu 2024 predelane v uporabni aluminij, ki bo glavni material za izdelavo treh novih bivakov. Ti bodo v juniju, avgustu in septembru 2025 dobili svoj dom v slovenskem visokogorju.
Nov slovenski nepremičninski portal S.Nepremičnine
Siol.net v sodelovanju s podjetjem Arvio, ki je razvilo platformo za vrednotenje nepremičnin, na trg vstopa z novim slovenskim nepremičninskim portalom S.Nepremičnine. Gre za novo platformo za iskanje, prodajo, oddajo in najem vseh vrst nepremičnin. Poleg nepremičninskih oglasov je na voljo tudi aplikacija za določitev cen nepremičnin, portal pa ponuja tudi bogato ponudbo aktualnih novic na temo nepremičnin.
Hekaton kot način spoznavanja z generacijo Z
Intesa Sanpaolo Bank je v aprilu organizirala hekaton za mlade, ki je potekal pod sloganom Bank it up! Namen 36-urnega maratona inoviranja je bilo spoznavanje s svetom mladih, prepoznavanje, kako vidijo banko in njene storitve ter kaj si od nje želijo oz. pričakujejo. V banki namreč pravijo, da se zavedajo, kako pomembna je zanje ta ciljna skupina, obenem pa tudi dejstva, da je še ne poznajo dovolj dobro. In hekaton se jim je zdel odličen prvi korak k približevanju generaciji Z.
Zmagovalna ekipa z žirijo (foto: Kristjan Bajec)
Poslovni brunch s turistično noto
22. aprila 2024 je v hotelu Slon v Ljubljani potekal poslovni brunch Zeleno srce Hrvaške, ki ga je organizirala Hrvaška turistična skupnost. Kot običajno, so tudi tokrat na dogodku predstavili manj znane turistične destinacije. Tokrat so se posvetili naravi in aktivnostim, ki jih ponujata destinaciji Karlovac in Gorski kotar. Bruno Bonifačić, direktor Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji, je dejal: »V predstavništvu Hrvaške turistične skupnosti smo veseli, da lahko slovenski javnosti predstavimo hrvaške turistične regije, ki morda doslej niso bile tako medijsko izpostavljene. V tem kontekstu želimo poudariti pomembnost Karlovške županije in Gorskega kotarja, ki mejita na Slovenijo in imata močne vezi med lokalnim prebivalstvom Slovenije in Hrvaške.«
Nova blagovna znamka v Supernovi
Nakupovalno središče Supernova Ljubljana Rudnik je bogatejše za italijansko blagovno znamko visoko kakovostnih moških oblačil Dan John. »S tem v slovenski modni prostor vnašamo svežino in obljubo vrhunske kakovosti in brezčasnega sloga, po katerih je znamka Dan John znana po vsem svetu,« pravijo v Supernovi. Po trgovini Supernovi Ljubljana Rudnik v drugem tednu maja napovedujejo prihod znamke tudi v Supernovo Kranj.
Prevodne novosti Mladinske knjige
V Mladinski knjigi so predstavila štiri prevodne novosti: roman Svobodna avtorice Lee Ypi, ki ga je prevedla Sanda Šukarov, roman Kremeljski mag Giuliana da Empolija, ki ga je prevedla Janina Kos, roman Slepa luč Benjamina Labatuta v prevodu Vesne Velkovrh Bukilica in novelo Noč Sare Gordan v prevodu Lucije Stupica.
Resnična pravljica: Janja in čudežna roža
V založbi DZS so izdali slikanico Janja in čudežna roža, za katero pravijo, da bo mlade bralce navdušila z vsebino in ilustracijami. »Zlasti navdušuje glavna junakinja Janja Garnbret in njeno sporočilo mladim bralcem. Nova resnična pravljica pripoveduje zgodbo o deklici, ki si upa sanjati, na poti do uspeha pa jo spodbujajo in ji pri premagovanju ovir pomagajo družina in prijatelji,« pravijo v DZS, kjer so k sodelovanju povabili priljubljenega mladinskega pisatelja Primoža Suhodolčana. Ta je moči združil z ilustratorjem Matejem de Ceccom in skupaj sta v življenje pričarala zgodbo o izjemni deklici in čudežni roži.
Počitniški program za otroke in mlade na TV Slovenija
Med prvomajskimi počitnicami so na TV Slovenija za otroke znova pripravili pester program. Vsak dan se bodo med 9.20 in 12.30 zvrstile najlepše kratke risanke in tudi po ena izmed priljubljenih daljših risank: Zog, Lini in Lazi, Polž na potepu na kitovem repu, Luiza in pernata kača in Školjka s krompirčkom. V četrtek bo na sporedu slovenska risanka Koyaa, pred njo pa kratek dokumentarni film o tem, kako so ustvarjali Koyoo. Po seriji Teodozija, ki je namenjena starejšim otrokom, bo vsak dan na sporedu tudi film.
Program Ars išče najboljšo kratko zgodbo
Tretji program Radia Slovenija – program Ars razpisuje 33. natečaj za nagrado lastovka za najboljšo kratko zgodbo. Svoje delo, dolgo od 3000 do 6500 znakov s presledki, oddajte do sobote, 8. junija 2024, na Arsovi spletni strani.