Volvo Trucks predstavlja novo, močnejšo različico motorja na klasičen in bio (pridobljen iz trajnostnih virov) utekočinjeni zemeljski plin. Namenjen je serijam FH, FM in FMX, ki so namenjene predvsem mednarodnemu transportu, kjer na dolgih razdaljah ustvarja prihranke izpustov ogljikovega dioksida.
Novi motor je za štiri odstotke bolj učinkovit, hkrati ponuja večjo moč, do 367 kilovatov (500 konjskih moči), in za desetino večje posode za gorivo, ki omogočajo doseg med polnjenji do tisoč kilometrov. Do zdaj sta bila na voljo le motorja s 309 oziroma 338 kilovati (420 oziroma 460 konjskih moči).
Volvo Trucks je sicer prenovil vse motorje na LNG in jim izboljšal učinkovitost z novimi injektorji, bati z manjšim trenjem, turbopolnilnikom, variabilno oljno črpalko in prezračevalnim sistemom, ki od motorja odvaja odvečno nefiltrirano olje.