Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Četrtek,
21. 12. 2023,
13.58

Osveženo pred

4 mesece, 1 teden

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,40

Natisni članek

Marjan Šarec

Četrtek, 21. 12. 2023, 13.58

4 mesece, 1 teden

Kmetijsko ministrstvo bo Masterchefu namenilo 200 tisoč evrov

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,40
kuhanje | Vrednost naročila z DDV je 200 tisoč evrov. | Foto Shutterstock

Vrednost naročila z DDV je 200 tisoč evrov.

Foto: Shutterstock

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP), ki ga začasno vodi obrambni minister Marjan Šarec, je objavilo javno naročilo, s katerim želijo promovirati znak Izbrana kakovost – Slovenija za sektor mleka, mesa in sadja. Ministrstvo bo 200 tisoč evrov davkoplačevalskega denarja namenilo oddaji Masterchef, ki jo predvajajo na POP TV, je prvi poročal Žurnal 

Ker je družba Pro Plus edini lastnik licence za oddajo Masterchef Slovenija, je s tem tudi edini mogoči izvajalec javnega naročila. Predložili so ponudbo v višini nekaj manj kot 200 tisoč evrov z DDV. Ministrstvo je naročilo oddalo v postopku s pogajanji brez predhodne najave. 

"Zaradi velike priljubljenosti in visoke gledanosti oddaje in doseganja enega najvišjih promocijskih dosegov kuharske oddaje v Sloveniji smo se glede na zahteve sektorjev mleka, mesa in sadja, da v promocijo znaka Izbrana kakovost – Slovenija vključimo tudi segment HORECA, odločili, da izvedemo oglaševanje v tej oddaji. Primarno želimo nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše tudi segment HORECA, saj naši produkti, ki jih promoviramo, sovpadajo prav z vsebinami kuhanja, torej ciljna publika so prav gledalci kuharskih oddaj, ki so potencialni kupci teh izdelkov," so zapisali v opisu javnega naročila.

Spomnimo, da je obrambni minister Marjan Šarec letos jeseni želel okoli dva milijona evrov nameniti za snemanje vojaškega resničnostnega šova Vojak v akciji, ki bi ga prav tako predvajali na POP TV. Ministrstvo je kasneje od izvedbe javnega naročila za snemanje resničnostnega šova, s katerim bi promovirali vojaški poklic, odstopilo. 

O tem, kdaj je ministrstvo že sprejelo odločitev o nameravani podpori projektu, je Šarec na omrežju Facebook objavil pojasnilo:

Marjan Šarec
Novice Obrambno ministrstvo je zavrnilo vse ponudbe za produkcijo dokumentarne realistične serije
Marjan Šarec
Novice Šarec: Razpis ni sporen! Pa tudi končan še ni. #video
Ne spreglejte