Za učinkovito skrajševanje čakalnih vrst bo treba zagotoviti izmenjavo točnih podatkov, ki jih beležijo izvajalci zdravstvenih storitev v lokalnih informacijskih sistemih, v sistemu eNaročanje, ugotavljajo v akcijskem načrtu. Foto: Pixabay
Za učinkovito skrajševanje čakalnih vrst bo treba zagotoviti izmenjavo točnih podatkov, ki jih beležijo izvajalci zdravstvenih storitev v lokalnih informacijskih sistemih, v sistemu eNaročanje, ugotavljajo v akcijskem načrtu. Foto: Pixabay

Decembra bodo začeli pripravljati strategijo za skrajševanje čakalnih dob, v naslednjem tednu pa bodo predvidoma imenovali koordinacijsko skupino. To bo vodila v. d. generalnega direktorja direktorata za digitalizacijo v zdravstvu Alenka Kolar. Informatizacija in digitalizacija v zdravstvu bosta med prioritetnimi nalogami direktorata, pod katerega se seli tudi projekt informatizacije slovenskega zdravstva eZdravje. Med prioritetne naloge ministrstva pa spada zagotavljanje dostopnosti do zdravstvenih storitev in skrajševanje čakalnih dob.

Za učinkovito skrajševanje čakalnih vrst bo treba zagotoviti izmenjavo točnih podatkov, ki jih beležijo izvajalci zdravstvenih storitev v lokalnih informacijskih sistemih, v sistemu eNaročanje.
Akcijski načrt poleg posodobljenega zagotavljanja čakalnih seznamov od izvajalcev zdravstvenih storitev v centralni informacijski sistem eNaročanje in sprejetja strategije oziroma ukrepov za skrajševanje čakalnih dob predvideva še spremembo modela financiranja in plačilo zdravstvenih storitev na podlagi e-Napotnice v okviru strokovno dopustne čakalne dobe od začetka do zaključka zdravljenja.

Na ministrstvu opozarjajo, da bo zato pomembno sodelovanje med ministrstvom za zdravje, zavodom za zdravstveno zavarovanje, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, zdravstvenim inšpektoratom in izvajalci zdravstvene dejavnosti. Dejavnosti za skrajševanje čakalnih dob pa bodo pozorno spremljali člani svetov javnih zdravstvenih zavodov.