Zaradi neverjetne konkurence so se cene električnih vozil na Kitajskem v zadnjih letih občutno nižale in bile v nekaterih primerih celo tako nizke, da so s prodajo modelov avtomobilski proizvajalci delali izgubo. Številni so bili pred veliko preizkušnjo, saj je bil na kocki celo njihov obstoj. Dodatne skrbi jim zdaj povzroča nižanje cen priključnih hibridov. Nekateri so vstopno ceno zanje postavili nižje, kot je cena vstopnih bencinsko gnanih modelov.
BYD potiska cene vse nižje
Ceno pod 13 tisoč evri za nakup priključnega hibrida so prvi postavili pri BYD. Maloprodajno ceno Qin Plus DM-i, priključno-hibridne limuzine, so pred dnevi še dodatno znižali za 20 odstotkov, da po novem stane 79.800 juanov oziroma 10.250 evrov. Potezi BYD so hitro sledili pri SAIC-GM-Wuling ter izenačili ceno modela Xing Guang. Pri Changan so reagirali na potezo konkurentov in za svoj križanec Qiquan Q05 PHEV nastavili ceno 73.900 juanov oziroma 9.500 evrov. Četrti tekmec, ki se je podal v igro znižanj, je priključno-hibridni križanec Neta X – ta po cenovnem popravku stane 99.800 juanov oziroma 12.800 evrov.
S tem proizvajalci niso le povzročili sivih las preostalim konkurentom, temveč so presenetili tudi proizvajalce klasičnih modelov, saj so zgoraj omenjeni priključni hibridi po prilagoditvi postali cenejši kot nekateri tradicionalni modeli z motorjem na notranje zgorevanje. Toyota Corolla ima naprimer na Kitajskem vstopno ceno 122.800 juanov (15.800 evrov), Volkswagen Lavida pa 94 tisoč juanov (12 tisoč evrov).
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: BYD, Changan.)
Mnenja uporabnikov
2 komentarjev za "Kitajska cenovna vojna se širi: za elektriko še priključni hibiridi"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Nam kot kupcem se takšne pocenitve slišijo super. Ampak nerealne pocenitve na dolgi rok vplivajo slabo za vse.
1 Propad nekaterih proizvajalcev in problemi z servisi ter rezervnimi deli
2 Manj konkurence med proizvajalci
3 “Manj denarja, manj muzike”. To se bo poznalo na kvaliteti materialov.
Kaj to nam pomaga? Pri nas bo cena x2, pa še to bo EU želela dodatno obdavčit zaradi nelojalne konkurence.