Novice

Austral je križanec Renaultovega novega vala

Renaultov naslednik modela Kadjar bo občutek visoke zaznavne kakovosti med drugim izkazoval z novim najvišjim paketom opreme Esprit Alpine, skupaj z Meganeom Conquest in E-Tech Electric pa naj bi prispeval k proizvajalčevemu ponovnemu osvajanju deleža v segmentu C.

Novi Renaultov križanec razreda C (dolžine 4,51 m, širine 1,83 m, višine 1,62 m z medosno razdaljo 2,67 m), ki bo v prodajni paleti nadomestil Kadjar in se postavil ob Megane Conquest, je prvi model na tretji generaciji platforme CMF-CD, kar mu med drugim prinaša izboljšano prostornost, izdatne možnosti elektrifikacije in nadgradnjo s številnimi najsodobnejšimi tehnologijami na področju povezljivosti in vozniških pomagal. Gre za praktičen odraz strateškega načrta Renaulution in Renaultovega novega vala.

Zunanja podoba kljub odločnemu nastopu kaže številne čutne poteze ter je rezultat oblikovalskega jezika Sensual Tech. Opisujejo jo kot atletsko, dovršeno in elegantno, z idealnimi razmerji, ki že na zunaj dajejo občutek prostornosti. Enako kot ostali modeli proizvajalca ima Austral prepoznaven svetlobni podpis, ki ga na zadnjem delu poudarjajo luči s svetilnimi diodami in mikro optično tehnologijo, spredaj pa rombasti motivi v prednjih žarometih. Na voljo bo v sedmih karoserijskih barvah, pri čemer bodo imele najbolj opremljene različice že serijsko dvobarvno zunanjost. Velikost platišč, med katerimi je večina brušenih, bo med 17 in 20 palci.

Vrhunec ponudbe bo ob poudarjeni športnosti predstavljala različica Esprit Alpine, ki bo med drugim na voljo v ekskluzivni satinirano skrilasto sivi barvi, na zunaj pa se bo razlikovala še po letvi na maski in športni lameli satenasto sive barve, 20-palčnih brušenih aluminijastih platiščih črne barve Daytona z oznako Alpine, satiniranih črnih strešnih nosilcih in okrasnih elementih zvezdnato črne, posebno sijajne črne ali ledeno črne barve ter bočnih oznakah »Esprit Alpine«. Znotraj jo bodo zaznamovali modri okrasni šivi, posebne prevleke iz alkantare s tkanino »twill« z videzom ogljikovih vlaken, volan, prevlečen z usnjem napa, z vstavki iz alkantare in okrasnimi modro-belo-rdečimi šivi ter aluminijaste stopalke in obrobe pragov vrat z znakom »Alpine«.

Povsem novo zasnovano potniško kabino zaznamuje visokotehnološki voznikov prostor, kjer osrednjo vlogo prevzema velik zaslon OpenR Link, ki ima vključene storitve in aplikacije Google (navigacijo z Google Maps, pomočnika z glasovnim upravljanjem Google Assistant in katalog aplikacij Google Play). OpenR Link združuje 12,3-palčni digitalni prikaz potovalnih podatkov pred voznikom  ter pokončni 12-palčni osrednji zaslon infozabavnega sistema, ki ju opcijsko dopolnjuje 9,3-palčni prikaz na vetrobranskem steklu v višini voznikovih oči. Zaslon OpenR je brez tradicionalnega senčnika na račun samodejnega uravnavanja osvetljenosti zaslona in majhne odsevnosti njegove površine. Široka sredinska konzola ima vgrajen pomičen naslon za roke ter ob ostalem ponuja namenski prostor za pametni telefon z možnostjo indukcijskega polnjenja. Kot potrditev, da gre za vozilo visoke zaznavne kakovosti, so Australu pri proizvajalcu (seveda glede na stopnjo opremljenosti) namenili tudi številne cenjene materiale, kot so pravi les, usnje, alkantara ter jih nadgradili s sijajno črno lakiranimi ali satiniranimi kromastimi vstavki. Vzdušje v notranjosti lahko dodatno popestri prilagodljiva ambientalna osvetlitev.

V notranjost Austral sprejme pet potnikov, ki imajo zadaj po navedbah proizvajalca za kolena na voljo 27,4 centimetra prostora. Zadnja klop je lahko deljiva v razmerju 1/3-2/3, dela pa se lahko po potrebi posamično vzdolžno pomikata za 160 mm. Uporabnost dopolnjujejo številna priročna odlagalna mesta (približno 35 litrov skupne prostornine). Prtljažni prostor ima v osnovnem položaju zadnjih sedežev v različicah s pogonskim sklopom Mild Hybrid in Mild Hybrid Advance prostornino 500 dm3 (VDA), medtem ko sprejme E-Tech Hybrid 430 dm3. Ob zloženih zadnjih sedežih se prostornina poveča vse do 1.525 dm3 po VDA.

Podvozje bo kupcem na voljo v dveh izvedenkah, z zadnjo premo s torzijskim drogom (za različice s krmiljenjem samo prednjih koles) ali večvodilno zadnjo premo s sistemom 4Control Advanced tretje generacije za krmiljenje vseh štirih koles (obračalni krog 10,1 m, krmilni kot zadnjih koles znaša 5°). Na vozno izkušnjo naj bi poleg tega vplivala bolj toga karoserija, hkrati pa naj bi bil okrepljen nadzor nagibanja v ovinkih. Lažje in hkrati trdnejše podvozje naj bi poskrbelo za odlično razmerje med udobjem, učinkovitostjo in voznimi lastnostmi na ravni najboljših na trgu. Tehnologija Multi-Sense Advanced bo v Australu nudila tri osnovne programe delovanja, Eco, Confort in Sport, medtem ko je četrti način (Perso) namenjen za prosto izbiro vseh nastavitev. S paketom Extended Grip bosta na voljo še dodatna načina Snow in All roads.

Novi Austral bo imel do 32 naprednih pomagal za vožnjo (ADAS), med katerimi so 9,3-palčni projicirni zaslon, sistem druge ravni avtonomne vožnje Active Driver Assist (združuje aktiven regulator hitrosti s sistemom Stop & Go, sistem ohranjanja voznega pasu, podatke o lokaciji avtomobila in kartografijo), kamera s 360-stopinjskim prikazom okolice avtomobila, samodejno parkiranje, opozorilnik za mrtvi kot in preprečevanje prečenja voznega pasu za prehitevanje, samodejno zaviranje v sili med vzvratno vožnjo, opozorilnik na promet med vzvratno vožnjo, sistem za varen izstop potnikov in pametno osvetlitev LED Matrix Vision.

Na področju pogonskih sklopov Austral uvaja E-Tech »Full hybrid« s samodejnim polnjenjem sistemske moči 146 kW/200 KM, ki združuje 1,2-litrski bencinski trivaljnik s turbo polnilnikom, elektromotor, 400-voltni litij-ionski akumulator (1,7 kWh) in pameten sekvenčni menjalnik brez sklopke z več načini delovanja. Zaenkrat še neuradni podatki o porabi mu pripisujejo 4,6 l za prevoženih 100 km. Kot alternativo dizelskemu pogonu (ki pa zaenkrat ne bo na voljo v Sloveniji) pri Renaultu predlagajo sklop »Mild Hybrid Advanced« z 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom s turbo polnilnikom, litij-ionskim akumulatorjem napetosti 48 V in alternatorjem-zaganjalnikom. Z močjo 96 kW/130 KM in ročnim menjalnikom naj bi omogočal porabo goriva na ravni najboljših v tem razredu (od 5,3 l/100 km in 123 g CO2/km, še ni potrjeno s homologacijo). Osnovni nivo v elektrificirani ponudbi pa naj bi prevzel sklop »Mild Hybrid« z 1,3-litrskim bencinskim štirivaljnikom s turbo polnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem, alternatorjem-zaganjalnikom in litij-ionskim akumulatorjem (12 V), ki je že na voljo v več drugih Renaultovih modelih. V kombinaciji s samodejnim menjalnikom X-Tronic bo na voljo z močjo 103 kW/140 KM ali 118 kW/160 KM, z ročnim menjalnikom pa z močjo 103 kW/140 KM).

Začetek prodaje v Sloveniji je načrtovan za letošnji oktober.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Renault.)

Mnenja uporabnikov

7 komentarjev za "Austral je križanec Renaultovega novega vala"


simonz1
2 leta 2 meseci nazaj

Danes se je zakomufloran Austral vozil po dolenjski. Sem vozil za njim od Novega mesta do Otočca.

VW-T4
2 leta 2 meseci nazaj

Škoda za motorno paleto, prav 2.0dCi bi bil optimalna izbira za takšno kočijo.

JG2
2 leta 2 meseci nazaj

Super izgleda, dobro so tole naredili in upam da bo tudi tako uspešen v prodaji kot je manjši Captur.

2 leta 2 meseci nazaj

Zelo lep avto. Samo čudi me, da ima oz. bo imel renault v ponudbi dva zelo podobna modela. Tole in tisti novi električen megane. Morali bi ponuditi suvja in klasičnega hatcha (kot je megane včasih bil) z elektro/klasičnimi pogoni. Škoda za tole čudno politiko.

mrtwelvetrees
2 leta 2 meseci nazaj

Cena osnovnega modela ? 30k ?

2 leta 2 meseci nazaj

Verjetno nekje vštric qashqaja. Podobna tehnika in ista klasa. Kaj dosti odmika po moje ne bo.

 
Ford Mustang California Special prvič v Evropi
Nov proizvodni obrat za projekt Trinity