7. 11. 2022, 14:01

Metropolitan.si je tretja najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji

Danijel Čančarević

Spletna stran metropolitan.si je v oktobru prvič v svoji zgodovini pristala na tretjem mestu najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji.

Metropolitan.si je krovna spletna stran založniške hiše Adria Media Ljubljana, v okviru katere delujejo tudi cosmopolitan.si, sensa.si, aktivni.si, avto-magazin.si, elle.si in govori.se.

Oktobra je metropolitan.si po podatkih raziskave, ki redno meri obiskanost slovenskih spletnih strani (Moss), zasedel tretje mesto med vsemi spletnimi stranmi v Sloveniji. Obiskalo ga je več kot 680.000 unikatnih uporabnikov, kar je več kot 45 odstotkov celotne slovenske internetne populacije.

Statistike kažejo, da se iz meseca v mesec povečuje branost prav vseh naših spletnih medijev, največjo rast pa doživlja ravno metropolitan.si, ki smo ga na začetku leta najprej vsebinsko okrepili z novo uredniško in novinarsko ekipo, potem pa je aprila dobil še prenovljeno sodobno vizualno podobo.

S tem smo našim bralcem ponudili še dodatne vsebine iz sveta notranje in zunanje politike, gospodarstva, športa in kronike, več pozornosti pa namenjamo tudi okoljskim temam, zdravju, odnosom, kulinariki, domačim živalim in vsem ostalim trendom na številnih drugih področjih. 

Zavedamo se, da večina današnjih bralcev na spletu informacije iz medijev sprejema prek mobilnih naprav in družbenih omrežij, zato naše vsebine v največji meri skušamo prilagoditi sodobnemu bralcu medijskih vsebin. 

To med drugim pomeni, da vse več naših ekskluzivnih vsebin ponujamo v video obliki in v obliki podkastov, ki jih pripravljajo naši uredniki in novinarji. Ravno na področju multimedijev pripravljamo številne novosti, ki jih vam jih bomo kmalu predstavili na naših spletnih straneh.

Iskrena hvala vsem, ki nas spremljate.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord