Avto.info

Aktualno

Poletna sezona zastojev: poglejte, kje vse bodo letos še potekala obnovitvena dela

Dars je sporočil, da v letu 2022 načrtujejo devet novih obsežnejših obnovitvenih del na avtocestnem omrežju. Obnov bo poleti nekoliko manj kot običajno, začetek večine del namreč načrtujejo za jesenski čas.

Sreda, 8. junij 2022

Poletje je že prišlo, počitnice šele prihajajo, z njimi pa tudi obnovitvena dela na avtocesti. Dars je objavil lokacije, kjer bodo v letošnjem letu možni zastoji.

Priključek Leskoškova cesta

Rekonstrukcija priključka Ljubljana Leskoškova cesta v polni priključek na severni ljubljanski obvoznici H3 je stekla konec septembra 2021. V tej fazi dela ne vplivajo na promet na sami trasi obvoznice. Rok za dokončanje vseh del je 14 mesecev od uvedbe izvajalca v delo, to je do konca novembra 2022.

Zadobrova–Nove Jarše

Obnova še preostalega odseka severne ljubljanske obvoznice H3 Zadobrova–Šmartinska–Tomačevo (ostali odseki so bili že obnovljeni v preteklih letih) se bo predvidoma začela letos poleti. Promet bo med deli urejen po enem smernem vozišču, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Ivančna Gorica–Bič

Obnova vozišča dolenjske avtoceste A2 med Ivančno Gorico in Bičem se bo predvidoma začela letos poleti. Tudi na tem odseku bo promet med deli potekal po polovici avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Škofije–Sermin

Predviden pričetek obnove istrske hitre ceste H5 med mednarodnim mejnim prehodom Škofije in razcepom Sermin bo letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici hitre ceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Vogrsko–Vrtojba

Obnova vozišča na odseku vipavske hitre ceste H4 Vogrsko–Šempeter–Vrtojba se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici hitre ceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Viadukti Podmežakla

Sanacija viaduktov Podmežakla na odseku gorenjske avtoceste A2 Hrušica–Lipce (mimo Jesenic) se bo predvidoma pričela letos jeseni, večina obnove pa bo opravljena v 2023. Med deli bo promet urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje, saj gre za območje ceste brez odstavnih pasov.

Lipce–Brezje

Preplastitev vozišča na odseku gorenjske avtoceste A2 Lipce–Lesce–Brezje (smerno vozišče proti Avstriji) se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli še vedno potekal po dveh, sicer zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Predori Slovenske Konjice–Dramlje

Nadgradnja predorov ter rekonstrukcija vozišča in objektov na odseku štajerske avtoceste A1 med Slovenskimi Konjicami in Dramljami bo trajala vsaj dve gradbeni sezoni. Letos jeseni je predviden začetek pripravljalnih del, glavna dela pa bodo opravljena v letih 2023 in 2024. Promet bo med pripravljalnimi deli urejen po polovici avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje, med glavnimi pa po enem pasu v vsako smer vožnje.

Sv. Jurij ob Ščavnici–Vučja vas

Obnova vozišča na odseku pomurske avtoceste A5 med Sv. Jurijem ob Ščavnici in Vučjo vasjo je stekla v začetku maja letos in bo zaključena predvidoma do začetka julija letos. Promet je med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Kronovo–Dobruška vas

Preplastitev vozišča na odseku dolenjske avtoceste A2 med Kronovim in Dobruško vasjo se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Divača–Kozina

Obnova vozne površine na odseku primorske avtoceste A1 med Divačo in Kozino se bo predvidoma pričela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Poleg naštetih del je trenutno v teku tudi obnova nadvoza na Podutiški cesti čez severno ljubljansko obvoznico H3 med priključkoma Ljubljana Šiška (Celovška cesta) in Ljubljana Podutik (Koseze). Promet na severni obvoznici je v vsako smer vožnje urejen po dveh zoženih pasovih. Naročnik del je Mestna občina Ljubljana, DARS pa sofinancira obnovo nadvoza.

Postopki javnih naročil za izbiro izvajalcev obnovitvenih del so ta hip povečini v teku in še niso zaključeni (pogodbe še niso sklenjene, zato je začetek del odvisen tudi od uspešnosti postopkov oddaje javnih naročil za izvajalce gradbenih del), so še sporočili iz Darsa.

Vir: DARS

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.