Novi dosežki Akrapoviča
Novica, na katero smo lahko ponosni: Akrapovič je postal tehnični partner Ferrarija (poleg Lamborghinija)
Podjetje Akrapovič je s podjetjem Ferrari podpisalo večletno pogodbo, s katero je postalo tehnični partner programa Ferrari Hypercar.
Nedelja, 28. april 2024
Akrapovič je z italijanskim Ferrarijem podpisal večletno pogodbo in postal tehnični partner programa Ferrari Hypercar. Februarja je podjetje podpisalo podobno pogodbo z Lamborghinijem. Oboje mu odpira vrata za udeležbo na vzdržljivostnih avtomobilskih dirkah, vključno s slovito 24 ur Le Mansa.
Akrapovič bo tako združil moči s Ferrarijem na preostalih sedmih dirkah letošnjega svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA WEC. Podjetji sta že sodelovali na dirki v italijanski Imoli, naslednja dirka bo v Belgiji, sredi junija pa bo sledila dirka 24 ur Le Mansa v Franciji. Sezona se bo nadaljevala z dirkami v Braziliji, ZDA in na Japonskem, končala pa se bo novembra v Bahrajnu. Ekipa Ferrari AF Corse bo nastopila z dvema dirkalnikoma ferrari 499P, za katera Akrapovič prav tako razvija določene tehnične rešitve. Gre za dirkalni prototip za vztrajnostne dirke s štirikolesnim pogonom, hibridnim motorjem, ki proizvede 500 kW največje moči, in ima najmanjšo težo 1.030 kg.
"Vsi pri Akrapovču smo zelo veseli novega partnerstva," je povedal izvršni direktor Davorin Dobočnik. "To, da smo postali tehnični partner pri programu Ferrari Hypercar, je za nas velika čast in vsi se veselimo tesnega sodelovanja s Ferrarijem," je dodal. "Komaj čakamo, da vidimo, kako se bo odvijal preostanek sezone in kam nas bo pripeljalo to partnerstvo z vidika razvoja novih tehnologij in rešitev za ferrari 499P – in seveda, kako se bo dirkalnik odrezal na stezi."
Vzdržljivostnih dirk se že udeležuje še en avtomobilski velikan - Lamborghini, ki prav tako uporablja Akrapovičev izpušni sistem. Februarja je Akrapovič postal tehnični partner Lamborghinijevega športnega oddelka Squadra Corsa. Pogodba določa, da bo slovenski proizvajalec od sezone 2024 opremljal dirkalnik lamborghini SC63 LMDh. Ta je z Akrapovičevim izpušnim sistemom prvič zapeljal na stezo marca, ko je nastopil na dirki 1812 km v Katarju, ki je odprla sezono prvenstva FIA WEC.