Porsche cayenne turbo E-hybrid
To je najmočnejši cayenne doslej
S prenovo cayenna prihaja tudi njegova nova najmočnejša različica. Gre za hibrid, ki zmore 543 kilovatov (739 KM) moči.
Sreda, 30. avgust 2023
Porsche je držal obljubo in po napovedih predstavil nov najmočnejši priključnohibridni cayenne. Ta se pohvali s sistemsko močjo 543 kilovatov (739 KM) in 950 Nm navora. In čeprav je izgubil črko S v oznaki, zmore 43 kilovatov (59 KM) in 50 Nm navora več kot njegov predhodnik turbo S E-hybrid.
Kombinacija zmogljivega osemvaljnika in elektromotorja lahko poskrbi zato, da se 2,6 tone težek avtomobil izstreli do stotice v 3,7 sekunde in doseže končno hitrost 295 kilometrov na uro. Ob tem bencinar razvije 440 kilovatov (599 KM), elektromotor pa 129 kilovatov (176 KM).
Baterijo s kapaciteto 17,9 kilovatne ure iz prejšnjega modela je nadomestila večja s kapaciteto 25,9 kilovatne ure, s čimer je električni doseg narasel z 42 na kar 82 kilometrov. Vgrajeni polnilnik omogoča polnjenje z največjo močjo 11 kilovatov, ki tako traja manj kot dve uri in pol.
Zunanjost označujejo sprednji odbijač z večjimi vstopniki za zrak v slogu cayenna turbo, obrobe blatnikov in detajli zadnjega odbijača v barvi karoserije, rdeče zavorne čeljusti in štiri izpušne cevi iz krtačenega nerjavečega jekla.
Za kupejevsko različico bo na voljo tudi paket GT, ki prinaša med drugim zračno vzmetenje z za 10 milimetrov znižanim podvozjem, zavore iz keramike in ogljikovih vlaken ter, po želji, tudi 22-palčna platišča GT z visoko zmogljivimi pnevmatikami. Poleg tega so tu še dodatni aerodinamični elementi in izpušni sistem iz titana z izpušnima cevema na sredini zadnjega usmerjevalnika za zrak.
S paketom GT je kupejevski hibridni turbo cayenne tudi malce hitrejši. Do stotice skoči v 3,6 sekunde in doseže končno hitrost 305 kilometrov na uro.
Za osnovni model je treba pri nas odšteti 183.852 evrov, za coupé 187.585, medtem ko coupé s paketom GT cenijo 217.408 evrov.