Porsche taycan turbo GT
Najzmogljivejši serijski porsche
Porsche taycan turbo GT zmore 815 kilovatov (1.108 KM) in je najhitrejši električni avto na dirkališčih Nürburgring ter Lguna Seca.
Torek, 12. marec 2024
Porsche je držal obljubo in predstavil novo, najzmogljivejšo različico taycana, ki je obenem tudi najzmogljivejši serijski porsche vseh časov. Če začnemo s številkami. Z dirkališčem Nürburing je opravil v 7 minutah in 7 sekundah, z dirkališčem Laguna Seca pa v 1 minuti in 27 sekundah, s čimer je najhitrejši elektriöni avtomobil na obeh stezah.
Na voljo bo v običajni ali v bolj ekstremni izvedbi weissach. Njegov pogonski sklop vključuje nov zadnji inverterski elektromotor z 900 aperi. Osnovna moč znaša 580 kilovatov (789 KM), s sistemom launch control razvije 760 kilovatov (1.033 KM) ter 815 kilovatov (1.108 KM) v načinu overboost za dve sekundi. To pomeni 2,3 sekunde za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro oziroma 2,2 sekunde s paketom weissach. Pospešek od 0 do 200 kilometrov na uro traja 6,6 oziroma 6,4 sekunde, medtem ko končna hitrost znaša 290 oziroma 305 kilometrov na uro.
Serijsko je vgrajeno podvozje dynamic package z vzmetenjem porsche active ride s posebnimi nastavitvami GT, posebne visokozmogljive pnevmatike s 21-palčnimi platišči in posebne zavore iz keramike in ogljikovih vlaken.
Poleg tega je inženirjem z obsežno uporabo ogljikovih vlaken, med drugim za B stebrička, pokrova zunanjih ogledal, pragova in za prtljažna vrata uspelo doseči za 75 kilogramov manjšo maso kot pri modelu turbo S.
Serijsko ima turbo GT vgrajen sprednji usmerjevalnik zraka, brez doplačila so na voljo žarometi LED matrix HD, različica weissach pa se pohvali še s z velikim fiksnim zadnjim spojlerjem.
Notranjost je opremljena z športnimi sedeži iz ogljikovih vlaken z možnostjo brezplačne nadgradnje z električno nastavljivimi sedeži. Različica weissach nima zadnji sedežev, preprog in ure iz paketa sport chrono, kar prispeva k 70 kilogramov manjši masi kot pri običajnem taycanu turbo GT.
Nov najzmogljivejši taycan bo na voljo od letošnje pomladi za najmanj 240 tisoč evrov.