V Rogaški Slatini upajo, da bodo z akcijo starejše spodbudili k vključevanju v spletno družbo. Foto: BoBo
V Rogaški Slatini upajo, da bodo z akcijo starejše spodbudili k vključevanju v spletno družbo. Foto: BoBo

Družbena omrežja in svetovni splet so brez dvoma bolj domena mlajših generacij, a to ne pomeni, da starejši v njih ne morejo sodelovati. V Rogaški Slatini so se odločili, da k sodelovanju v novi kampanji povabijo starejše občane in iz njih ustvarijo prave granfluencerje. Beseda je skovanka iz angleške besede za stare starše in besede za vplivneže.

"Granfluencerji so v tujini priljubljen in že dobro uveljavljen del spletnih vplivnežev, v Sloveniji pa v ospredje prihajajo šele s to kampanjo. Rogaška Slatina je tako prva slovenska destinacija, ki je v promocijo vključila granfluencerje in dokazala, da so tudi starejši pomemben del skupnosti in tako kot mladi sposobni delati čudovite fotografije in objave za Instagram," so sporočili z Javnega zavoda za turizem in kulturo Rogaška Slatina.

Projekt je plod sodelovanja več organizacij, med njimi socialnega podjetja Simbioza Genesis, kjer so starejšim občanom ponudili brezplačno izobraževanje in tečaj uporabe spleta in Instagrama.

"Rogaška Slatina je domovanje mladostne energije, zato tudi letos s kampanjo nagovarjamo starejše, ki si želijo več od življenja, in jih vabimo, da se aktivirajo tudi na področju vseživljenjskega učenja, sodobnih trendov in digitalnih orodij," je sporočil direktor Javnega zavoda za turizem in kulturo Dino Markovinovič.

K sodelovanju v akciji so starejše pozvali številni znani slovenski influencerji, granfluencer, ki bo organizatorje v akciji najbolj navdušil, pa bo za nagrado prejel brezplačen oddih v zdravilišču Rogaška Slatina.