z
Opaženo

Odštekano: Mikrodoziranje potencialnih obiskovalcev Dunaja

Dunajska turistična organizacija (Wien Tourismus) in agencija Jung von Matt Donau vabita potencialne obiskovalce mesta kar z mikrodozami, zajetimi v tabletkah.

Dunajska turistična organizacija s kampanjo »Pridi na izlet na Dunaj (Take a trip to Vienna)« cilja na prebivalce Velike Britanije in Združenih držav Amerike kar s pomočjo tabletke, v kateri so v mikrodozah zajete esence šestih klasičnih dunajskih znamenitosti. Tabletke so nastale v tesnem sodelovanju s priznano dunajsko lekarno Saint Charles Apothecary. Farmacevti so namreč šest edinstvenih dunajskih izkušenj strnili v šest prebavljivih mikroodmerkov. Vsaka mikrodoza vsebuje sestavino, neposredno pridobljeno z dunajskih turističnih točk – od ikonične umetnosti Gustava Klimta, najboljših mestnih vinogradov, cenjenih dunajskih simfonikov, velikanskega panoramskega kolesa – najstarejšega te vrste – do Sigmunda Freuda in kraljevskega španskega jahanja.

»Največji izziv je bil spremeniti pravo izkušnjo v obliko tablete. Tu ni bil poudarek na dodajanju snovi, ki spreminja um, temveč na zagotavljanju, da vsaka posamezna tabletka do mikroskopske stopnje resnično vsebuje te posebne izkušnje. Po več prototipih smo dosegli natanko to,« je komentiral magister farmacije Alexander Ehrmann, ustanovitelj lekarne Saint Charles Apothecary.

Dunajski (u)trip

Snovalci akcije so ob tabletah, ki so jih razposlali predvsem novinarjem, vplivnežem in organizatorjem nagradnih iger, zapisali pismo: »Želite doživeti Dunaj, a vas malce skrbi, da bi vas prevzela razkošje in lepota mesta? Potem imamo popolno rešitev: lahko se pripravite na popolno izkušnjo z mikrodoziranjem Dunaja preko tablete. Potopite se v bistvo stvari, zaradi katerih je Dunaj najbolj primerno mesto na svetu.«

Z aktivacijo želijo privabiti turiste iz obeh držav in pri kampanji ciljajo na vse bolj priljubljen trend mikrodoziranja (ZDA danes zasedajo že tretje mesto na lestvici največjega števila turistov na Dunaju).

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji