Predstavitve

Električna pomlad

MG4: regijska predstavitev

Znamka MG se nam je na slovenskem trgu pred kratkim predstavila s konvencionalno paleto, kot prvi med baterijsko-električnimi predstavniki pa k nam prihaja kompaktni MG4 Electric.

Tu smo!

IMG_0591Verjetno vas je večina ob cestah v preteklih tednih opazila številne plakate znamke MG britanskih korenin, ki je že več let v lasti kitajskega proizvajalca SAIC Motor. Tovrstne akcije so običajno jasno sporočilo, da je znamka pripravljena na osvajanje trga – in takšne ambicije odkrito priznavajo v podjetju GA Adria, ki pod okriljem Grand Automotive sodi v Skupino Taavura.

Po razkritju načrtov ter uvodnem pregledu modelov s tradicionalnimi in delno elektrificiranimi pogonskimi sklopi so na Bledu zbrali predstavnike regijskih medijev za prve vožnje baterijsko-električne palete. Glavna zvezda je bil tokrat MG4, s katerim začenjajo osvajanje trgov. Mario Rob, direktor prodaje MG za regijo Adriatic, je povedal: “V teh dneh se naši paleti vozil pridružuje tudi popolnoma električno vozilo MG4 in prepričan sem, da bomo z njim še okrepili naš položaj v Adriatic regiji, v Sloveniji pa skupaj dosegli 3% tržni delež.«

Najbolj izstopa

MG 4 (16)Na prvi pogled je kombilimuzinski MG4 v ponudbi daleč najbolj atraktivno oblikovan, zanj naj bi v celoti poskrbela ekipa MG za napredno oblikovanje. Ob ozkih in spuščenih linijah prednjega dela in ostrih potezah žarometov je še precej bolj izstopajoč zadek z dvojnim spojlerjem za optimizacijo aerodinamike. Zatemnjena zadnja stekla in črn stebriček C ter izrazita linija kontrastne črne spodnje bočne letvice dodaja dinamiko z boka, kjer razmerja razkrivajo kratka previsa in dolgo medosno razdaljo. Kupcem je v osnovi na voljo sedem karoserijskih barv (oranžna je pri tem rezervirana za najvišji paket opreme), različica Luxury, ki naj bi bila pri nas na voljo od septembra, pa je poleg tega lahko nadgrajena s kontrastno črno streho.


MG4 v številkah – dolžina: 4.287 mm, širina: 1.836 mm, višina: 1.504 mm, medosna razdalja: 2.705 mm, prostornina prtljažnika: 363-1.177 litrov.


MG 4 (1)V notranjosti naj bi se oblikovalci ravnali po pristopu manj je več, zato armaturna plošča deluje asketsko in premišljeno funkcionalno. Minimalistična filozofija naj bi hkrati nakazovala  sodobne tehnološke rešitve – pred voznikom se tako nahaja 7-palčni prikazovalnik s potovalnimi podatki, medtem ko je sredinsko nameščen 10,25-palčni dotično občutljiv zaslon. Infozabavni sistem že v osnovi omogoča povezljivost preko aplikacij Apple CarPlay in Android Auto. Bolje opremljeni modeli so poleg tega za zahtevnejše uporabnike pripravljeni z nadgrajenim naborom vozniških pomagal (npr. 360-stopinjska kamera, napredni asistenčni sistemi kot del MG Pilot, v prihodnosti pa še dostop do avtomobila preko aplikacije MG iSmart na pametnem telefonu). Na ceniku modela pa boste zaman iskali doplačilne opcije, tudi ta znamka je razumljivo izbrala pristop predoblikovanih paketov različnih cenovnih rangov.

Prvi na namenski arhitekturi

MG4 je prvi baterijsko-električni model proizvajalca, ki so ga zasnovali na modularni arhitekturi MSP. Ob prednostih, ki jih tovrstna platforma prinaša oblikovalcem, so pri znamki poudarili tudi dejstvo, da zasnova in namestitev baterije zagotavljata enakomerno porazdelitev mase in nizko težišče s konfiguracijo pogona na zadnji kolesni par.

MG 4 (20)Pri baterijskih sklopih omogoča MG4 izbiro med litij-ionskim paketom nazivne kapacitete 51 kWh (50,8 kWh uporabne) ali nikelj-kobalt-manganov paket nazivne kapacitete 64 kWh (61,7 kWh uporabne). Osnovni paket naj bi z litij-ionsko baterijo in sinhronskim elektromotorjem moči 125 kW (170 KM) z enim polnjenjem prevozil do 350 km. Dražji izvedenki Comfort in Luxury naj bi z elektromotorjem moči 150 kW (203 KM) ter večjim baterijskim sklopom z enim polnjenjem poskrbeli za do 450 km oziroma 435 km dosega. Najvišja hitrost je pri vseh omejena na 160 km/h. Polnjenje od 10-80 % kapacitete baterije je v idealnem primeru (DC 135 kW) lahko zaključeno v 35 minutah.

Cene za novi MG4 se pričenjajo pri 32.900 evrih za izvedeno Standard ter zaključijo pri 39.500 evrih za paket Luxury, ki k nam prihaja jeseni. Tudi tokrat znamka MG v ceno vključuje kovinsko barvo ter dodaja še brezplačen polnilni kabel na javnih polnilnih postajah. Cenik si lahko ogledate na tej povezavi.

Kaj še prihaja

Električno paleto bodo pri znamki okvirno jeseni dopolnili s karavanom MG5, manjšim ZS EV in nekoliko kasneje še z modelom Marvel-R kot vrhom ponudbe. Kot je videti iz zgornje galerije, so si zelo različni ter so jasno namenjeni drugačnim ciljnim skupinam. Marvel-R nedvomno predstavlja vrh ponudbe, zato se zdi prvenstveno orientiran v udobje potnikov. Karavan MG5 po drugi strani verjetno računa prav na uporabnike, ki želijo za svoj denar dobiti čim več avtomobila, tudi prostorsko. Manjši ZS EV pa je simpatičen mestni avto brez lokalnih emisij, pri katerem bi, mimogrede, lahko našli kakšne že videne oblikovne elemente.

Besedilo in foto: Urška Radolović.

Mnenja uporabnikov

7 komentarjev za "Električna pomlad"


1 leto 1 mesec nazaj

Grd. Konec.

1 leto 1 mesec nazaj

Široko konzolo pa rabi da nimaš kam nog dat. ( “brezprostorec” ni kuferama ).

chad
1 leto 1 mesec nazaj

Kitajci pa res niso sposobni ene stvari sami narest, vse morjo neki koperat

RedBaron
1 leto 1 mesec nazaj

Meni pa se ne zdi slab… res pa je, da cena pa ni več tako privlačna, kot je pri njihovem konvencionalno gnanem modelu.

1 leto 1 mesec nazaj

Kitajska skrpeta

 
Surova moč, ki obvlada vse pred seboj
Ultimativni družinski stroj