Foto: Reuters
Foto: Reuters

Nemški minister za promet Volker Wissing je stavko označil kot "uničujočo", saj povzroča dodaten pritisk na dobavne verige, ki se že tako spopadajo z motnjami zaradi napadov hutijevcev na trgovske ladje v Rdečem morju v podporo Palestincem v Gazi, tarčam izraelskih napadov.

Da gre za stavko proti nemškemu gospodarstvu, je dejala tudi tiskovna predstavnica upravitelja nemških železnic Deutsche Bahn.

Michael Groemling iz kölnskega inštituta za gospodarske raziskave meni, da lahko zaustavitev vlakov po državi gospodarstvo stane do 100 milijonov evrov dnevno, pri čemer je opozoril, da stroški ne bodo naraščali linearno.

Zaradi motenj v pomorskem prometu in težav pri cestnem prometu grobe ocene, kot je po navedbah francoske tiskovne agencije AFP navedel Groemling, kažejo, da bi stavka lahko v skrajnem primeru stala vse do milijarde evrov.

Generalna direktorica združenje nemške industrije BDI Tanja Goenner je prav tako pozvala sindikat, naj "pride k pameti", saj da stavka škoduje gospodarstvu.

Nemški sindikat strojevodij GDL je četrto stavko od novembra lani začel danes ponoči, saj ni zadovoljen z najnovejšo ponudbo Deutsche Bahn glede plač in delovnega časa. Zaposleni v tovornem prometu so stavko začeli že v torek zvečer.

Deutsche Bahn je ocenil, da vsak stavkovni dan stane nizko dvomestno milijonsko številko, medtem ko strokovnjaki opozarjajo, da bo vpliv na gospodarstvo veliko večji.

Stavka strojevodij v Nemčiji