Delež Slovencev, ki za informiranje najpogosteje uporabljajo televizijo, je 67-odstoten.

Radio in družbena omrežja si na ravni EU-ja delijo tretje mesto s 37 odstotki, tiskani mediji pa so z 21 odstotki na četrtem mestu.

Predvsem družbena omrežja državljani EU-ja vse pogosteje uporabljajo kot glavne vire novic. Njihova uporaba je namreč v primerjavi z rezultati lanske raziskave imela največji, 11-odstotni porast.

Še posebej je uporaba družbenih omrežij kot glavnih virov novic razširjena na Cipru in Malti, kjer jih uporablja največji delež prebivalstva oziroma 70 odstotkov.

48 odstotkov državljanov EU-ja kot viru novic najbolj zaupa javnim televizijskim in radijskim postajam, vključno z njihovimi spletnimi portali. Tem z 38 odstotki sledijo tiskani mediji in njihovi spletni portali, medtem ko zasebnim televizijam in radiem najbolj zaupa 29 odstotkov vprašanih.

Izjema pri tem so Poljaki, ki so edini v EU-ju, ki najbolj zaupajo zasebnim televizijam in radiem (41 odstotkov). Medtem so za Madžare najbolj zaupanja vredni "ljudje, skupine ali prijatelji, ki jim sledijo na družbenih omrežjih" (28 odstotkov). Ti si sicer prvo mesto delijo z "drugimi novičarskimi platformami, vključno z blogi in podkasti".

Največ, 67, odstotkov Slovencev za osrednji vir novic uporablja televizijo, ki ji sledijo družbena omrežja (42 odstotkov). Med temi z 72 odstotki prednjači Facebook. Spletne medije in novičarske platforme najpogosteje uporablja 41 odstotkov vprašanih, radio pa 38 odstotkov. Na zadnjem, četrtem, mestu so tiskani mediji, po katerih največkrat poseže 15 odstotkov ljudi.

Za raziskavo je Inštitut Ipsos European Public Affairs v vseh 27 državah članicah EU-ja med 18. in 24. oktobrom opravil 25.956 intervjujev z državljani, starimi 15 let ali več.