Zasebnost

PAL 2024

Glasujte za finaliste in nam pomagajte izbrati prave zmagovalce izbora PAL 2024

Avto

Stellantis izstopil iz največje evropske lobistične skupine

Konec leta naj bi se avtomobilski koncern Stellantis umaknil iz lobistične skupine evropskega avtomobilskega združenja ACEA in se z izzivi v prihodnje spopadal samostojno.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

17.06.2022 09:00
Čas branja: 1 min
Stellantis izstopil iz največje evropske lobistične skupine
»Na noge želimo postaviti javni forum, na katerem bodo udeleženci lahko spregovorili o glavnih korakih za čistejšo mobilnost in predvsem kako se lahko vsi skupaj spoprimemo z izzivi v prihodnje,« je ob izstopu iz ACEA povedal izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares. Foto: Miloš Milač

Kot del novega pristopa pri določanju strategije mobilnosti v prihodnje se je Stellantis, ki pod svojo streho združuje kar 14 različnih avtomobilskih znamk, zdaj odrekel članstvu v ACEA. Odslej se bodo z novimi izzivi spoprijemali sami. »Na noge želimo postaviti javni forum, na katerem bodo udeleženci lahko spregovorili o glavnih korakih za čistejšo mobilnost in predvsem kako se lahko vsi skupaj spopademo z izzivi v prihodnje,« je povedal izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares.

Tavares je tudi nekdanji predsednik skupine ACEA, v katerem sodeluje 16 glavnih avtomobilskih, tovornih in avtobusnih znamk v Evropi. V to skupnost pa niso vključeni, na primer, novejši član avtomobilske družine Tesla in kar nekaj azijskih znamk, vključno s Subarujem in Suzukijem.

Stellantis bi tako postal prvi pomembnejši član ACEA – ta ima sedež v Bruslju –, ki bi se odločil za tako korenit korak. Evropsko avtomobilsko združenje ACEA se je na namero Stellantisa odzvalo z besedami, da spoštuje njegovo odločitev, a da jih njegov odhod tudi žalosti.

»Zaradi izstopa Stellantisa se ne bomo odrekli svoji vlogi močnega skupnega glasu avtomobilskih, tovornih, avtobusnih in dostavnih znamk na evropskih tleh,« so zapisali v skupini, ki bo septembra dobila novo predsednico. Položaj bo prevzela ena od vodilnih članic lobistične skupine dobaviteljev avtoindustriji CLEPA Sigrid de Vries.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj trajnostne prakse postajajo ključnega pomena za investitorje?

V današnjem svetu, kjer se finančne možnosti širijo in dostopnost informacij nenehno raste, je investiranje postalo privlačna pot za...

FINANCE
Avto
Stellantis skoraj užaljeno nehal sodelovati s kitajskim GAC
Avto
AvtoAndraž Zupančič Stellantis skoraj užaljeno nehal sodelovati s kitajskim GAC

Avtomobilska skupina Stellantis, pod katero sodi tudi znamka Jeep, je nehala sodelovati s kitajskim proizvajalcem GAC. Z njim je sicer od leta 2010 sodelovala pri proizvodnji vozil znamke Jeep za kitajski trg.

FINANCE
Avto
Stellantis odpušča v Italiji, elektrifikacija bi lahko odnesla 500 tisoč služb
Avto
AvtoAndraž Zupančič Stellantis odpušča v Italiji, elektrifikacija bi lahko odnesla 500 tisoč služb 2

Avtomobilska skupina Stellantis, ki združuje 16 znamk, bo v dogovoru s sindikati v Italiji zaprla še dodatnih 1.820 delovnih mest. Prehod na električno mobilnost bi lahko samo v avtomobilski industriji ogrozil več 500 tisoč delovnih mest.

FINANCE
PMM
Toyota bo vstopila v razred velikih, tudi električnih, dostavnikov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Toyota bo vstopila v razred velikih, tudi električnih, dostavnikov

Novega velikega dostavnika bo za japonskega proizvajalca izdelovala skupina Stellantis v Italiji in na Poljskem.

FINANCE
Avto
Drugačnost so imeli pri Citroënu vedno v krvi
Avto
AvtoAndraž Zupančič Drugačnost so imeli pri Citroënu vedno v krvi

Citroën je predstavil svojo vizijo malce drugačnega križanca C4 X. Očitno postajajo v krovnem koncernu tako imenovani fastbacki čedalje bolj zanimivi.

FINANCE
Avto
Polprevodniki iz Evrope in ZDA, a šele čez tri ali štiri leta
Avto
AvtoMiloš Milač Polprevodniki iz Evrope in ZDA, a šele čez tri ali štiri leta 6

Stellantis se za dobavo polprevodnikov dogovarja z novimi partnerji iz Evrope in ZDA, obenem napoveduje delno selitev proizvodnje avtomobilov iz Kitajske v Evropo.

FINANCE
PMM
Vrnitev iz električne prihodnosti kot rešitev za posel
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Vrnitev iz električne prihodnosti kot rešitev za posel

Citroënov priljubljeni potniški dostavnik je, sicer v nekoliko drugačni obliki, znova dobil dizelski motor. Prodajni načrti so takoj krepko poskočili.

FINANCE
Avto
Bodo družinski proračuni prenesli nove podražitve avtomobilov?
Avto
AvtoMiloš Milač Bodo družinski proračuni prenesli nove podražitve avtomobilov? 1

Po besedah analitske hiše LMC se bodo dobave avtomobilov letos zmanjšale za šest odstotkov. To je precejšnja sprememba od januarske napovedi LMC, ki je predvidela devetodstotno rast.

FINANCE
Manager
Kako pretresi v dobavnih verigah spreminjajo avtoindustrijo
Manager
ManagerThe Economist / The Interview People Kako pretresi v dobavnih verigah spreminjajo avtoindustrijo

In kako se drugi proizvajalci avtomobilov učijo od Elona Muska