Kot del novega pristopa pri določanju strategije mobilnosti v prihodnje se je Stellantis, ki pod svojo streho združuje kar 14 različnih avtomobilskih znamk, zdaj odrekel članstvu v ACEA. Odslej se bodo z novimi izzivi spoprijemali sami. »Na noge želimo postaviti javni forum, na katerem bodo udeleženci lahko spregovorili o glavnih korakih za čistejšo mobilnost in predvsem kako se lahko vsi skupaj spopademo z izzivi v prihodnje,« je povedal izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares.
Tavares je tudi nekdanji predsednik skupine ACEA, v katerem sodeluje 16 glavnih avtomobilskih, tovornih in avtobusnih znamk v Evropi. V to skupnost pa niso vključeni, na primer, novejši član avtomobilske družine Tesla in kar nekaj azijskih znamk, vključno s Subarujem in Suzukijem.
Stellantis bi tako postal prvi pomembnejši član ACEA – ta ima sedež v Bruslju –, ki bi se odločil za tako korenit korak. Evropsko avtomobilsko združenje ACEA se je na namero Stellantisa odzvalo z besedami, da spoštuje njegovo odločitev, a da jih njegov odhod tudi žalosti.
»Zaradi izstopa Stellantisa se ne bomo odrekli svoji vlogi močnega skupnega glasu avtomobilskih, tovornih, avtobusnih in dostavnih znamk na evropskih tleh,« so zapisali v skupini, ki bo septembra dobila novo predsednico. Položaj bo prevzela ena od vodilnih članic lobistične skupine dobaviteljev avtoindustriji CLEPA Sigrid de Vries.