O-STA

Njamito odpira sezono borovnic z novim okusom

Ljubljana, 14. 5. 2024 - Njamito je slovenska inovacija, ki združuje hitro in zdravo ter pojem hitre prehrane postavlja na glavo. Štirim okusom se jutri pridružuje novi - Borovničev štrudl, ki ga je soustvarjala tudi širša Njamito skupnost.

Hiter obrok v flaški odpira sezono borovnic z novim, svežim okusom. Pol leta po lansiranju znamke Njamito, je Borovničev štrudl dobrodošla dopolnitev ponudbe hitrih tekočih obrokov, ki prihaja v času, ko se marsikomu že smeje ob misli na sladkanje s sveže nabranimi borovnicami. Izbira borovnice je v skladu s prizadevanjem znamke, da pri snovanju okusov ne ubira "eksotičnih" bližnjic.

Kakovostne sestavine za uravnotežen obrok

Osnovo za Borovničev štrudl enako kot pri ostalih Njamito okusih, predstavlja mešanica grahovih proteinov, ovsa in oreščkov. Zaradi uravnotežene sestave kompleksnih ogljikovih hidratov, beljakovin in vlaknin vsi Njamito okusi nasitijo, a ne obtežijo. Njamito Borovničev štrudl ima poln borovničev okus, ki ga dosegajo z uporabo najbolj kakovostnih gozdnih borovnic. Zato najbrž ne preseneča, da je na zadnjem senzoričnem testu, med vsemi Njamito okusi dosegel najboljši rezultat.

Soustvarjanje z angažirano skupnostjo

Pri razvoju novega okusa je ekipa Njamita uporabila pristop participativnega razvoja. To pomeni, da se prehranski izdelek razvija z veliko različnimi prototipi, razvojnimi iteracijami in predvsem z intenzivnim vključevanjem povratnih informacij s strani uporabnikov, saj ima Njamito zelo angažirano skupnost na družbenih omrežjih. Ko je razvojna ekipa pripravila prve dodelane prototipe novega okusa, je povabila skupnost svojih sledilcev na okušanje, kjer so lahko nov okus primerjali z obstoječimi in podali svojo oceno všečnosti ter druge komentarje. Na podlagi njihovih odzivov je razvojna ekipa pripravila končno recepturo izdelka, ki bo jutri na voljo v spletni trgovini Njamito, konec meseca pa tudi na prodajnih policah. Skupnost sledilcev je tako neposredno vključena v razvojni proces in na ta način njeni člani postanejo so-ustvarjalci in ne zgolj potrošniki izdelka.

Pripravljeni na vijolične madeže?

Borovničev štrudl je, tako kot ostali Njamito okusi, namenjen vsem, ki si v hitrem tempu vsakdanjega življenja prizadevajo prehranjevati zdravo. To je razvidno tudi iz kampanje, ki spremlja lansiranje novega okusa. Ker je Njamito ustvarjen prav za dinamičen življenjski slog, in ker je za Borovničev štrudl značilna močna vijolična barva, so pri Njamitu prepričani, da bo med uživanjem zagotovo prišlo do neželenih nesreč. Kot znamka, ki temelji na transparentnosti in vse naslavlja v svojem značilnem odkritem slogu, so to dejstvo vzeli kot izhodišče za komunikacijo novega okusa s prikazom situacij, ko se novi vijolični Njamito nehote znajde na oblačilih, obutvi ali opremi nič hudega slutečih posameznikov. So pa pri znamki prepričani, da jim takih "nesreč" uporabniki ne bodo preveč zamerili, saj je nov okus tako dober, da je vreden tudi kakega vijoličnega madeža.

Več o sestavinah Njamita

Njamito sestavljajo rastlinske in ekološke sestavine: grahovi proteini, polnozrnata ovsena kaša, pravo sadje in zelenjava ter začimbe in oreščki. Celoten obrok vsebuje manj kot 300 kilokalorij in vse ključne hranilne snovi: proteine, kompleksne ogljikove hidrate, zdrave maščobe in prehranske vlaknine. Ena flaška vsebuje 390 gramov goste tekočine in predstavlja lahek obrok, ki lakoto prežene do 3 ure. Njamito je brez dodanega sladkorja in predstavlja vir prehranskih vlaknin. Ima visoko vsebnost beljakovin in nizko vsebnost maščob in po nutritivnem profilu dosega najboljšo oceno - Nutri-Score A. Lačni zdravja lahko izbirajo med petimi okusi: Jabolčna pita, Jagodna granola, Špinačna bovla, Jaffa kolač in - od jutri dalje tudi Borovničev štrudl.

Več informacij: www.njamito.com