Marijan Gros na maratonu v Avstriji / Foto: Marijan Gros

Marijan Gros na tekmovanjih v tujini

Marijan Gros, član Športnega društva Gorenjski glas, je letos barve naše kolesarske sekcije zastopal na treh znanih kolesarskih tekmovanjih v tujini. V mesecu juniju je tekmoval na Koroškem kolesarskem maratonu Arbö v smučarskem središču Bad Kleinkirchheim. Celotna proga je dolga 106 kilometrov in premaga 2150 višinskih metrov. Start in cilj je v Bad Kleinkirchheimu (1070 m n. m.). Proga je speljana po znani cesti Nockalmstrasse. Na njej so trije vzponi. Prvi je dolg 12,2 kilometra in ima večino časa naklon od 11 do 12 odstotkov. Zaključi se na višini 2024 metrov. Naslednji klanec je dolg 6,3 kilometra z naklonom do 10 odstotkov, zadnji vzpon pa 8,2 kilometra z naklonom do 7 odstotkov. Zanimiv je način tekmovanja, saj se za končno uvrstitev upoštevajo samo časi vzponov. Marijan je za vse tri vzpone potreboval 1 uro, 55 minut in 45,9 sekunde, prevozil pa jih je s povprečno hitrostjo 13,8 kilometra na uro. V svoji kategoriji je bil šesti od 35 udeležencev, skupno pa je med moškimi udeleženci, ki jih je bilo 354, dosegel 106. mesto.

»Zame je bil letos najpomembnejši kolesarski maraton Der Kitzbüheler, ki je potekal konec avgusta, kjer sem tekmoval na KRM Klassik, (216 kilometrov, 4600 višinskih metrov). Po treh vzponih, Pass Thurn, Gerlos Pass, Kerschbaumer Sattel, in prevoženih dobrih dvesto kilometrih se začne eden najzahtevnejših vzponov v Avstriji, na znameniti Kitzbüheler Horn. Cilj je približno dva kilometra pod vrhom pri gorski restavraciji Alpenhaus, kjer je dovolj prostora za ciljni prostor. Strmina je brutalna, ob dežju je bil vzpon še zahtevnejši. Klanec je dolg 6,67 kilometra s povprečnim naklonom 12,86 odstotka in višinsko razliko 872 metrov, najstrmejši del ima naklon 17,3 odstotka. Organizacija je bila, kot je običajno v Avstriji, zelo dobra, dovolj je bilo dobro založenih okrepčevalnic, veliko redarjev in policije. S cilja nazaj v Kitzbühel so nas peljali z gondolo. Brezplačna vožnja z gondolo je bila na voljo tudi spremljevalcem. Na spletni strani z rezultati je za vsakega udeleženca na voljo tudi zelo dobra analiza časov na posameznih odsekih. Za cilj sem si zadal, da dosežem čas manj kot 9 ur – in to mi je tudi uspelo. Z rezultatom 8;46:23,9 in povprečno hitrostjo 24,77 kilometra na uro na celotni trasi sem zelo zadovoljen. Uvrstil sem se na osmo mesto med 36 udeleženci v moji kategoriji, med moškimi skupno pa sem bil 244. med 833 udeleženci,« je svoje vtise s kolesarskega maratona v Kitzbühelu opisal Marijan Gros.

Oktobra je Marijan Športno društvo Gorenjski glas zastopal tudi na maratonu Istria 300, in sicer na krajši 169 kilometrov dolgi trasi z 2436 višinskimi metri. Progo je prevozil v času 5;25:39 s povprečno hitrostjo 31 kilometrov na uro. Dosegel je odlično 66. mesto med 1052 moškimi udeleženci.

Oddajte svoj komentar

Kranj 14°

pretežno jasno
vlažnost: 63 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

5/22

petek

6/22

sobota

9/22

nedelja

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

IZLETI / Kokrica, 10. maj 2024

Začetek kolesarske sezone in pohod

PRIREDITVE / Šenčur, 10. maj 2024

Kolesarjenje DU Šenčur

GLASBA / Stražišče, 10. maj 2024

Eva Boto v Stražišču

RAZSTAVE / Železniki, 10. maj 2024

Slike iz peska

RAZSTAVE / Medvode, 10. maj 2024

Družbena kritičnost

IZLETI / Kranj, 11. maj 2024

Izlet na Šilentabor

PRIREDITVE / Duplje, 11. maj 2024

Pomladno finfranje in Rokovnjaški tek

GLEDALIŠČE / Podnart, 11. maj 2024

Verbšna

 

 
 

 

 
 
 

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 21:18, 7. maj

Avtomobili so od dveh do sedmih let v garanciji. Torej uradni servisi. Ne razumem pa njihovih cen, npr. olja. Pri njih liter kvalitetnega ol...

Blejskega gradu ne dajo / 19:29, 6. maj

Zakaj se morajo z vsako vlado spreminjati zakoni in predpisi? Ta vlada je centralistična, zato Blejci pazite kaj sprejemate, ker vas bodo oskubili. Gre se samo za denar.

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 21:20, 2. maj

Elan je površinsko omejen. Bi bil cajt, da bi, ne samo zaradi Elana, tudi kaj drugega bi lahko zgradili, saj ravno zaradi prostora, je iz Ra...

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 08:11, 29. april

Elan naj na obstoječem ogromnem makadanskem parkirišču zgradi parkirno hišo v treh etažah in del parkirišč nameni obiskovalcem Begunj ( Avse...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 08:04, 29. april

Kar imam jaz izkušnje z uradnimi in neuradnimi servis, je na koncu servisiranje na neuradnem servisu veliko dražje.

Makadamska cesta okoli Brda / 22:50, 27. april

Samo prosim odgovorne, naj cesto ne asfaltirajo. Sicer je potem nobel, ampak poleti pa oddaja pretirano vročino in kaj je lepšega in bolj ko...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 18:57, 27. april

Svoje avte vedno vozim na uradni servis, ker sem imel v daljni preteklosti slabe izkušnje z univerzalnimi mehaniki. Kvaliteta mehanikov se ...