Vozniki ne bodo sprejemali klicev, do strank bo prišel najbližji

Javno podjetje Okolje Piran jutri, 1. junija, uvaja nov sistem naročanja brezplačnega prevoza z električnim vozilom Dostavko. Vozniki po novem ne bodo več sprejemali klicev naročnikov, poleg tega bo po stranke prišel tisti, ki ji bo najbliže. Čakalne dobe bodo s tem krajše.

Električno vozilo Dostavko uporabnikom lajša dostop in dostavo v 
staro mestno jedro Pirana.
Električno vozilo Dostavko uporabnikom lajša dostop in dostavo v staro mestno jedro Pirana. 

PIRAN > “Stranke pri naročanju storitve ne bodo opazile razlike, saj ostajata klicni številki 031/288-574 in 031/391-992 ter potek rezervacij nespremenjeni,” pravijo v piranskem komunalnem podjetju, ki je sprejemanje klicev strank zaupalo dispečerski službi City Taxi.

Ta bo s pomočjo sodobnih tehnologij poskrbela za komunikacijo ter koordinacijo in organizacijo prevozov na terenu. Razbremenila bo voznike, ki so do zdaj poleg natovarjanja, raztovarjanja in izvajanja prevozov, na poti sprejemali tudi klice naročnikov.

Z novo rešitvijo bodo lahko vozniki varneje in učinkoviteje opravljali svoje delo, medtem ko bo centralizirana komunikacija optimizirala njihove poti tako, da bo naročilo dodelila vozilu, ki je stranki najbliže. S tem bodo skrajšali čakalne dobe.

Hkrati kličočih ne bodo več spravljale v slabo voljo zasedene telefonske linije, saj bodo operaterji v klicnem centru odzivni 24 ur dnevno vse dni v tednu.

Okolju prijazno električno vozilo Dostavko, ki uporabnikom lajša dostop in dostavo v staro mestno jedro Pirana, v poletnih mesecih izvaja prevoze potnikov in dostavo blaga vsak dan med 9. in 17. uro, naročiti pa ga je možno največ eno uro pred želenim prevozom.


Najbolj brano