Peugeot 2008
Prodajna uspešnica v prenovljeni podobi že pri nas
Peugeot 2008, ki je že več kot tri leta najbolje prodajani SUV segmenta B, je na slovenski trg pripeljal s temeljito osveženim videzom in vsebino.
Petek, 8. september 2023
Težko bi rekli, da je bil peugeot 2008 že zelo potreben prenove, a je svet avtomobilizma neizprosen, zato ni dobro spati na lovorikah. Teh ima 2008 več kot dovolj, saj je v Evropi hitro postal velik prodajni hit in zavladal segmentu kompaktnih SUV modelov.
S prenovo je dobil nov sprednji in zadnji del z opaznejšim svetlobnim podpisom, nekaj novih barv karoserije, nova so tudi platišča, na daleč opazen pa je tudi nov logoti, a le na maski, saj je zadaj levčka zamenjal napis Peugeot. Tudi v notranjosti je kar nekaj sprememb, med drugim nove tkanine, medtem ko so vsi peugeoti 2008 odslej serijsko opremljeni z osrednjim 10-palčnim zaslonom na dotik. Z njim se upravlja tudi funkcije najnovejše generacije informacijsko-razvedrilnih sistemov PEUGEOT i-Connect® in PEUGEOT i-Connect® Advanced. Slednja sta sedaj po funkcionalnosti veliko bližje tistim v modelih 308 in 408.
Kar se tiče klasičnih pogonskih sklopov, sta na voljo dva bencinska stroja (puretech 100 in 130) ter en dizelski (blueHDi 130 EAT9) z razponom moči od 74 do 96 kW (100 do 130 KM). Obe zmogljivejši izvedbi sta lahko opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Februarja 2024 bo na voljo nov blago-hibridni bencinski motor nove generacije s 100 kW (136 KM) z novim 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko e-DCT6.
Električni 2008 je dobil nov motor s povečano močjo s 100 na 115 kW (156 KM) in novo baterijo, ki je prav tako večja kot prej. Namesto 50 kWh kapaciteta sedaj znaša 54 kWh, kar po uradnih podatkih zadošča za kar 406 kilometrov vožnje. Polnjenje baterije z 20 na 80 odstotkov na javni polnilni postaji (100 kW) traja le 30 minut, na polnilnici z močjo 7,4 kW (AC) 4 ure in 40 minut, medtem ko na hišni vtičnici enaka količina energije v baterijo potuje 11 ur in 10 minut.
Električni model je, kljub povečanim zmogljivostim, celo nekoliko cenejši od predhodnika, saj po ceniku stane 35.340 evrov. Od tega lahko kupec odšteje 1.500 evrov, če se odloči za financiranje, to pa ceno potisne pod mejo 35 tisočakov, da lahko dobi subvencijo v višini 6.500 evrov. Izbira financiranja pri ostalih pogonih pomeni popust v višini 1.000 evrov, kar pomeni, da v tem primeru najcenejši, a že spodobno opremljen 2008 (1.2 puretech 100 active) pri nas stane 18.990 evrov.