Od tega Hondinega civica smo vajeni, da je v vsaki generaciji drugačen, torej ima strategijo, ki je nasprotna tisti pri volkswagnu golfu. To delno velja tudi za enajsto generacijo, ki je oblikovno in mersko razmeroma podobna prejšnji. Po drugi strani pa prinaša veliko spremembo pri pogonu. Evropskega civica za zdaj poganja le hibrid z oznako E:hev.
Civic je zrasel za 3,1 centimetra v dolžino (zdaj je dolg 4,55 metra), precej pa je pridobila tudi medosna razdalja, ki zdaj meri 2,73 metra. Druge mere so podobne, izstopa pa z zelo nizko streho (1,4 metra), ki se kupejevsko spušča proti zadnjemu delu. Civic je ostal klasičen petvratnik, ki z merami presega tekmece.
Enako velja tudi za tehniko in ceno, ki je zaradi inflacije za kar 50 odstotkov višja kot pri predhodnici z 1,5-litrskim turbomotorjem. Osnovni civic stane vsaj 32 tisočakov. Velika je tudi dodana vrednost v tehniki in opremi. Najem pa nekoliko znižuje ugodna poraba goriva, ki je kljub veliki moči manjša od petih litrov.
Varnostni del prinaša 11 serijsko vgrajenih varnostnih blazin in kopico varnostnih sistemov, denimo zavorni sistem za ublažitev naleta (CMBS), opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu (LDW), sistem prepoznave prometnih znakov (TSR), prilagodljiv aktivni tempomat s funkcijo sledenja pri nizkih hitrostih (ACC), sistem sledenja voznega pasu (LKAS), prilagodljive žaromete ADB in drugo.
Civic je v osnovi samopolnilni hibrid, ki deluje podobno kot Nissanov e-power. Glavno vlogo ima namreč elektromotor s 135 kilovati moči in 315 newtonmetri navora, ki energijo črpa iz baterije zmogljivosti 1,05 kilovatne ure s 46 odstotkov večjo energijsko gostoto kot prej. To pa polni novi dvolitrski bencinski motor, ki deluje po varčnem atkinsonovem ciklu in opravlja vlogo generatorja.
Moč na prednja kolesa prek e-CVT-menjalnika torej pošilja le elektromotor. Številke o zmogljivostih in porabi so zgledne, saj civic do stotice kljub veliki masi avtomobila (1,6 tone) pospeši v 7,8 sekunde. Povprečna poraba se giblje od 4,7 do pet litrov glede na obutev in opremo.