Prvi pravi električni dolgoprogaš

Z ID.7 Tourerjem Volkswagen dobiva zanimivega novega člana - po eni strani nadaljuje tradicijo enega najbolj priljubljenih modelov, po drugi pa je eden od redkih električnih karavanov.

 Prtljažnik električnega Volkswagnovega karavana v osnovi lahko 
meri preko 600 litrov. Foto: VW
Prtljažnik električnega Volkswagnovega karavana v osnovi lahko meri preko 600 litrov. Foto: VW

Volkswagen vidi ID.7 tourer kot mešanico passata variant in arteona shooting brake - praktičnost z nekaj življenjskega stila. Tourer je enakih dimenzij kot kombilimuzinski ID.7, kar pomeni konkretnih 4,96 metra v dolžino in tri centimetre manj od treh metrov za medosno razdaljo. Bistvo tourerja je seveda prtljažnik, ki v osnovi meri 545 litrov, s premikanjem naslonjal zadnjih sedežev v pokončnejši položaj pa se ga poveča na 605 litrov. S podrtimi zadnjimi sedeži je skupni volumen 1714 litrov, z dolžino dna 1,95 metra in enim metrom širine pa gre vanj praktično vsa krama iz modro-rumenega prodajalca pohištva. ID.7 si z nekaj starejšim klasičnim ID.7 deli notranjost. Naj omenimo še visoko kakovostne materiale, 15-palčni osrednji zaslon, kjer so praktično vsi podatki in upravljanje nastavitev, pred volanom je le drobcen zaslon, ki ga logično nadomešča še prikazovalnik na sprednjo šipo. Najnovejši operacijski sistem MIB4 ima IDA glasovno upravljanje, pozneje pa bodo dodali še chatGPT. Nad glavami potnikov je panoramska streha, ki se osvetli in zastre s tekočimi kristali, tu je tudi Wellness App. Ne pričakujte savne, dobite pa ambientalno osvetlitev, prijetne zvoke in če ste zanjo doplačali - tudi masažo preko sedežev. ID.7 bo najprej na voljo v dveh različicah - obe poganja znani 210-kilvoatni motor na zadnji osi, ki premore še 545 Nm navora. Osnovna različica Pro ima 77 kWh baterijo, ki naj bi po WLTP omogočila 600 kilometrov, največja moč polnjenja pa je 175 kW. Pro S na drugi strani ima 86 kWh baterijo za 675 kilometrov dosega in moč polnjenja 200 kW. Osnovni Pro do stotice potrebuje 6,6 sekunde, Pro S pa desetinko več, zaradi težje baterije, se razume. V salonih bo električni karavan nekje sredi leta.


Najbolj brano