V zadnjih letih je razvoj izdelkov vedno večji izziv: predpisov je vse več, roki so vse krajši, izdelki pa vse bolj kompleksni. Poleg tega se spreminja tudi sam način dela – digitalizira se, tako da je vedno več dela od doma in ekip, ki delajo na različnih lokacijah, tudi v različnih časovnih pasovih.
Skladno s tem projekti vsebujejo vse več podatkov in udeležencev, kar pogosto povečuje tveganja napak v komunikaciji, zamud in dodatnih (nenačrtovanih) stroškov. Skupaj lahko ta tveganja otežijo sodelovanje in izpolnjevanje zahtev trga po hitrejših lansiranjih, višji kakovosti izdelkov in boljši trajnosti.
Spoznajte tri načine za zmanjšanje tveganje in izboljšanje procesa razvoja izdelkov:
En vir informacij za boljše upravljanje podatkov in boljše sodelovanje
Da bi zagotovili, da imamo vsi isti cilj pri razvoju izdelka, je ključnega pomena, da koncept/vizijo izdelka delimo z vsemi udeleženci že od vsega začetka. Neusklajenost ali nesprejemanje istega cilja že od samega začetka vodi do nejasnosti in nesporazumov, ki povzročajo prekoračitve proračunov in rokov ter celo ustvarjanje napetosti v ekipi.
Zahvaljujoč digitalnim platformam za sodelovanje (npr. 3DEXPERIENCE) je mogoče deliti vizijo izdelka in podatke iz prejšnjih projektov ter na preprost način pridobiti povratne informacije od vseh udeležencev, od vodstva do marketinga, financ in proizvodnje. Vpogledi, zbrani iz različnih perspektiv, so neprecenljivi za sprejemanje premišljenih odločitev in zgodnje odkrivanje morebitnih težav. Sposobnost uporabe podatkov iz preteklih projektov nam pomaga odpraviti napake, ki so se zgodile v katerem koli od preteklih projektov, kar zagotavlja natančnost in učinkovitost našega dela.
Poleg tega so preprosto spremljanje faz projekta, jasna komunikacija in sposobnost sodelovanja ključni, da vsi vidimo spremembe v realnem času, imamo jasen vpogled v status projekta in sprejemamo informirane odločitve skozi projekt.
Varnost, dostopnost in organiziranost podatkov
Enostaven dostop in deljenje podatkov sta pomembna za pospešitev cikla načrtovanja izdelkov, hkrati pa ne želimo ogroziti varnosti naše intelektualne lastnine. Varen prostor za sodelovanje zagotavlja, da so podatki na voljo samo tistim, ki jih potrebujejo.
Na platformah za sodelovanje je mogoče definirati vloge in dostop do datotek, ne da bi bilo treba pošiljati e-pošto ali ustvarjati različne različice datotek. Tako imamo vedno jasno sliko o tem, kdo ima dostop do katerih podatkov. Ker se vse izvaja na eni platformi, je čas za organizacijo podatkov in zagotavljanje dostopa do podatkov veliko krajši od običajne deljenja datotek, da ne omenjamo zagotavljanja pravilnih/najnovejših različic datotek.
Z organizirano strukturo lahko ekipe hitro najdejo informacije in se osredotočijo na svoje naloge, namesto da izgubljajo čas z iskanjem podatkov na napačnem mestu ali še huje – delajo s starimi/napačnimi podatki. Tudi zmožnost sledenja opravilom z uporabo različnih metodologij, kot so Kanban table, pregled statusa projekta, vizualni delovni tokovi – dolgoročno pomagajo prihraniti čas v smislu sprejemanja novih metodologij sledenja delu in še lažje in hitrejše organiziranje prihodnjih projektov.
Učinkovito upravljanje težav in sprememb
Učinkovito obvladovanje težav je ključnega pomena za predvidevanje in reševanje težav v našem procesu razvoja izdelkov. Imeti robustna orodja za obvladovanje težav, ki obveščajo, beležijo in spremljajo status težave, je bistvenega pomena za preprečitev stopnjevanja manjših težav in vpliva na kakovost izdelkov, doseganje rokov in celotno poslovanje.
Poleg tega z možnostjo uporabe sistema za določanje prioritet prihranimo dragoceni čas z zmanjšanjem sestankov in/ali e-pošte, povezanih z reševanjem težav.
Podobno je s spremembami, ki se zgodijo v procesu razvoja izdelka, želimo jih beležiti, spremljati in hraniti za lažjo preglednost in sledljivost (možnost sledenja produktu skozi faze razvoja). Tudi v tem primeru je samodejno obveščanje udeležencev o spremembah zelo pomembno, tako da jih je mogoče videti, preveriti, odobriti in/ali posodobiti.
Cilj je učinkovito obvladovanje sprememb vseh vključenih v projekt, spremljanje (ne)opravljenega dela znotraj posameznih faz ter vpogled v stanje sprememb in naloge udeležencev, vključno z zaposlenimi na daljavo in zunanjimi partnerji.
Kako vam CADCAM Lab lahko pomaga?
Za doseganje učinkovitega procesa razvoja izdelkov je ključnega pomena izboljšanje komunikacijskih in delovnih procesov. Vsem želimo omogočiti sodelovanje, pravočasno povratno informacijo ter delo z natančnimi in ažurnimi podatki ob enostavnem odkrivanju (vzroka) težav.
Platforma 3DEXPERIENCE ima številna orodja za sodelovanje, ki omogočajo brezhibno timsko delo med udeleženci projekta, enostavno povratno informacijo in sodelovanje v realnem času. Uporabniki lahko varno upravljajo in dostopajo do podatkov o izdelkih v centralizirani platformi, kar zagotavlja celovitost podatkov, nadzor različic in učinkovito izmenjavo podatkov med ekipami in oddelki. Z uporabo platforme 3DEXPERIENCE boste lahko optimizirali procese razvoja izdelkov in zagotovili, da bodo faze projekta dokončane pravočasno in v okviru proračuna.
Pri vsaki rešitvi iz našega portfelja imamo strokovno ekipo inženirjev, ki lahko pomaga pri implementaciji rešitev in realizaciji idej.
O podjetju CADCAM Lab:
CADCAM Lab je že več kot 20 let prisoten na trgu kot prepoznavna blagovna znamka na trgu razvoja in proizvodnje izdelkov, predvsem v avtomobilski industriji, ladjedelništvu, energetiki in v proizvodnji industrijske opreme. Kot že samo ime pove, smo začeli kot specializirano podjetje za prodajo in podporo CAD in CAM programskih rešitev, a smo rasli in se razvijali skupaj z vami in v skladu z dinamiko trga. Z nenehnim delom in učenjem smo zrasli v vodilnega ponudnika digitalnih rešitev ter v prvo izbiro industrije v digitalni preobrazbi.
Za več informacij obiščite našo spletno stran ali pa nas kontaktirajte na info.si@cadcam-group.eu.