Po Deloittovi raziskavi je cena največja ovira pri nakupu električnega avtomobila. Glede na raziskavo je pripravljenost potencialnih kupcev za plačilo bistveno nižja od trenutne povprečne cene električnih avtomobilov. Foto: Reuters
Po Deloittovi raziskavi je cena največja ovira pri nakupu električnega avtomobila. Glede na raziskavo je pripravljenost potencialnih kupcev za plačilo bistveno nižja od trenutne povprečne cene električnih avtomobilov. Foto: Reuters

V raziskavi svetovalne družbe Deloitte je več kot polovica vprašanih dejala, da bi moral njihov naslednji avtomobil stati manj kot 30.000 evrov. Nemci ceno vozila postavljajo pred znamko vozila, takih je glede na raziskavo kar 55 odstotkov. Pomembneje je, da vozilo ustreza njihovim potrebam.

Na splošno zanimanje za nakup električnih avtomobilov ostaja na nizki ravni. Le 13 odstotkov vprašanih Nemcev je odgovorilo, da bi ob naslednjem nakupu avtomobila izbralo avtomobil na baterijski pogon (BEV), kar je še odstotek manj vprašanih kot leta 2022. Na drugi strani so s 45 na 49 odstotkov povečale nakupne namere za bencinski ali dizelski motor.

55 odstotkov anketiranih je navedlo, da iščejo avtomobil s ceno pod 30.000 evri, četrtina anketiranih pa išče vozilo v razponu med 30.000 in 50.000 evri. Harald Proff iz svetovalne družbe Deloitt je dejal, da bi prezgodnja izločitev vozil z motorji na notranje zgorevanje povzročila padec prodaje vozil, saj so električna vozila še vedno bistveno dražja od primerljivih motorjev z notranjim zgorevanjem. Kupci so cenovno občutljivi predvsem v nižjem in srednjem razredu vozil. Prav zato je nujno, da se pojavijo cenovno dostopna vozila za množični trg.