O-STA

LiveRamp in Yahoo sodelujeta pri povečanju naslovljivosti v ekosistemu reklamnih oglasov

Izdajatelji, tržniki in drugi bodo lahko izkoristili boljšo povezljivost po prekinitvi signala

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- LiveRamp (NYSE: RAMP), vodilna platforma za sodelovanje na področju podatkov, in Yahoo sta danes objavila razširjeno partnerstvo za povečanje naslovljivosti ter izboljšanje dosega in interoperabilnosti v oglaševalskem ekosistemu. S tem partnerstvom bodo izdajatelji, ki uporabljajo rešitev za avtentificiranje prometa Authenticated Traffic Solution (ATS) podjetja LiveRamp, zdaj lahko izkoristili rešitev za identificiranje brez piškotkov Yahoo ConnectID in odklenili dodatno naslovljivo povpraševanje.

Poleg tega lahko blagovne znamke, ki uporabljajo Yahoo DSP, dosežejo večji doseg prek Yahoo ConnectID, ki koristi RampID in razširjen obseg rešitve ATS podjetja LiveRamp.

Yahoo ConnectID poganjajo neposredni potrošniški odnosi skoraj 200 milijonov avtentificiranih uporabnikov v ZDA, kar omogoča večkanalni naslovljivi popis v vseh domenah, ki jih ima v lasti in upravljanju Yahoo, ter na tisoče drugih domenah izdajateljev. RampID in rešitev ATS LiveRamp krepita LiveRampov pristop k identificiranju na osebni ravni in omogočata avtentificirano naslovljivost v brskalnikih, mobilnih napravah in pametnih televizorjih v velikem obsegu na stotinah destinacij. Partnerji bodo lahko razvili globlje odnose s svojimi strankami, ustvarjali vrednost na celotni poti stranke in ohranili nadzor nad podatki.

Izdajatelji, ki so uvedli rešitev ATS LiveRamp, se bodo lahko enostavno povezali z Yahoo ConnectID in bolje monetizirali svojo naslovljivo ponudbo. Več kot 450 blagovnih znamk že sodeluje z LiveRampom in uporabljajo podatke svojih strank za prilagoditev potrošniške izkušnje posamezniku.

Izdajatelji in tržniki lahko izkoristijo to partnerstvo brez kakršnih koli dodatnih konfiguracij ali sredstev za avtentificirano občinstvo v velikem obsegu, kar zagotavlja prilagojene izkušnje povsod, kjer je to pomembno. Izdajatelji lahko pričakujejo povečano monetizacijo svojega avtentificiranega popisa prek rešitve ATS, saj bo Yahoo ConnectID zdaj na voljo kot identifikator. Poleg tega bodo tržniki, ki iščejo rešitve po prekinitvi signala, povečali doseg avtentificiranih uporabnikov pri izdajateljih, ki so uvedli RampID in/ali Yahoo ConnectID prek Yahoo DSP.

"Močno verjamemo v avtentificirano naslovljivost. To partnerstvo omogoča večji doseg, ki bo ohranjen po prekinitvi signala tretjih oseb," je dejala Elizabeth Herbst-Brady, direktorica za prihodke pri Yahooju. "Tržnikom in izdajateljem olajšujemo uporabo teh rešitev in maksimiranje rezultatov, hkrati pa podpiramo bolj brezhibne transakcije v odprtem spletu."

"Yahoo je močan zagovornik avtentificirane identitete, povezljivost, na področju katere sodelujemo, da bi jo omogočili prek njihovega DSP-ja in Yahoo ConnectID-ja, bo pripomogla k temu, da bo okolje po prekinitvi signala zagotavljalo boljšo izkušnjo za tržnike kot današnje okolje," je dejal Travis Clinger, podpredsednik družbe, oddelek za aktivacije in naslovljivost, LiveRamp. "Tržniki in izdajatelji imajo zdaj možnost še večje prilagodljivosti pri vključevanju, prilagajanju in merjenju obiska svojih strank."

O LiveRampu

LiveRamp je platforma za sodelovanje na področju podatkov, ki jo izberejo najbolj inovativna podjetja na svetu. LiveRamp, vodilni zagovornik na področju zasebnosti potrošnikov, podatkovne etike in temeljne identitete, postavlja nov standard za izgradnjo pregleda povezanosti stranke z neprimerljivo jasnostjo in kontekstom, hkrati pa ščiti dragoceno blagovno znamko in zaupanje potrošnikov. LiveRamp ponuja popolno prilagodljivost, ki se lahko uporabi kjerkoli se nahajajo podatki, za podporo najširšega nabora primerov uporabe podatkovnega sodelovanja - znotraj organizacij, med blagovnimi znamkami in v svoji globalni mreži najpomembnejših partnerjev.

Na stotine globalnih inovatorjev, od ikonskih potrošniških blagovnih znamk in tehnoloških velikanov do bank, trgovcev na drobno in vodilnih v zdravstvu, uporablja LiveRamp za izgradnjo trajne blagovne znamke in poslovne vrednosti s poglabljanjem sodelovanja in zvestobe strank, aktiviranjem novih partnerstev in maksimiranjem vrednosti podatkov svojih strank, hkrati pa ostaja v ospredju hitro razvijajočih se zahtev glede skladnosti in zasebnosti. Sedež LiveRampa se nahaja v San Franciscu v Kaliforniji, svoje pisarne pa ima po vsem svetu. Več o tem na LiveRamp.com.

O Yahooju

Yahoo doseže skoraj 900 milijonov ljudi po vsem svetu in jim nudi vpogled v svet financ, športa, nakupovanja, iger in novic - z zaupanja vrednimi izdelki, vsebino in tehnologijo, ki poživijo njihov dan. Za partnerje ponujamo celovito platformo za podjetja, da povečajo rast in spodbudijo bolj smiselne povezave prek oglaševanja, iskanja in medijev. Če želite izvedeti več, obiščite yahooinc.com.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Michelle Millsap
pr@liveramp.com


Vir: LiveRamp