Predstavitve

Dediščina terenskih vozil

SsangYong Torres: slovenska predstavitev

Znamka SsangYong je bil v preteklosti v novicah praktično pogosteje zaradi menjav lastnikov kot novih modelov. Zdaj so se ustalili pod okriljem skupine KG, zato bodo ob Torresu verjetno kmalu ponudili kupcem še kakšen nov model.

 

Nov model z retro pridihom

SsangYong Torres (11)Prvi pogled na Torres izvabi asociacije na že videno. Seveda namenoma, saj so z njegovo robustno škatlasto obliko in posameznimi oblikovalskimi podrobnostmi želeli gledalcu dati vtis, da je pred njim pravi športni terenec stare šole. Pa je hkrati povsem nov, saj gre za prvi model, ki ga je znamka SsangYong razvila pod novim lastnikom KG Mobility.  Kljub temu boste na njegovi prednji maski zaman iskali logotip ali znamko – ime SsangYong je zapisano na zadku, znotraj oblikovnega elementa, ki spominja na nekdanje namestitve rezervnega kolesa, emblem pa krasi osrednji del volana.

S sloganom “Powered by Toughness” in imenom Torres, ki ga povezuje z divjino Patagonije, so ga na prodajno pot poslali z jasnim sporočilom, da se ne boji zaviti z utrjenih poti. In to drži, če seveda vozite po pameti in upoštevate objektivne omejitve.


Torres v številkah – dolžina: 4.700 mm, širina: 1.890 mm, višina: 1.710 mm, medosna razdalja: 2.680 mm, odmik od tal: 195 mm, pristopni kot: 18,2°, izstopni kot: 21,7°, prehodni kot: 17,6°, prevozna globina vode: 300 mm, prostornina prtljažnika: 703-839-1.662 l.


Znamka umešča Torres po velikosti v zgornji del segmenta C-SUV, v modelni paleti pa nad Korando in pod Rexton.

Digitalizirana notranjost

SsangYong Torres (1)Voznika v notranjosti pričakajo kar trije zasloni: pred njim je nameščen 12,5-palčni prikaz merilnikov in potovalnih podatkov, sredinsko zgoraj je 9-palčni zaslon infozabavnega sistema, pod njim pa še 8-palčni zaslon za nameščanje klimatizacije in temperiranja sedežev. V duhu sodobne notranjosti vozilo podpira povezovanje s pametnim telefonom uporabnika, bolje opremljeni različici pa imata v naboru opreme še pametni ključ.

Torres je dodobra založen tudi z varnostnimi pomagali. Večina je serijsko dostopna že od osnovne izvedenke, medtem ko so sistemi spremljanja in opozarjanja na vozila v mrtvem kotu, opozarjanje ob menjavi voznega pasu,o prihajajočem  vozilu pri vzvratni vožnji ali o varnem izstopu rezervirana za paketa opreme Adventure in Premium.

En motor, dva menjalnika

SsangYong Torres (20)Zanimivo je, da so se pri proizvajalcu odločili, da trgu ponudijo le en klasičen pogonski agregat: bencinski 1,5-litrski T-GDi (120 kW/163 KM, največji navor 280 Nm med 1.500-4.000 vrt./min.), ki je na voljo v kombinaciji z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom (Hyundai Transys) ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom (Aisin). Z ročnim menjalnikom je na voljo izključno dvokolesno gnani Torres, medtem ko kupec, ki se je odločil za samodejni menjalnik, lahko izbira med dvo- ali štirikolesno gnanim vozilom.

Samodejni menjalnik dodaja možnost izbire enega od treh voznih načinov (Normal, Sport in Winter), pri ročnem menjalniku pa lahko voznik izbere enega od dveh načinov krmiljenja, ki prilagaja trdoto volana (Normal in Sport).

SsangYong_Torres_Cenik TORRES EVX_CoverZnamka je pred časom razkrila tudi podatke o prihajajočem električnem modelu Torres EVX z elektromotorjem moči 152,2 kW in litij-železo fosfatno baterijo kapacitete 73,4 kWh, ki naj bi z enim polnjenjem dobil dovolj energije za do 433 kilometrov lokalno brezemisijske vožnje.

V trgovski mreži znamke SsangYong, ki trenutno šteje devet članov, so že na voljo prvi avtomobili Torres, naslednjo večjo pošiljko pa pričakujejo v začetku februarja 2024. Za zahtevnejše kupce omogočajo naročila v proizvodnjo, pri čemer velja okvirni dobavni rok 3-4 mesece. Cene za Torres se pričenjajo pri 34.999 evrih, a je za vozila iz zaloge v veljavi akcijski popust v višini 3.100 evrov. Več informacij najdete v priloženem ceniku.

Besedilo: Urška Radolović. Foto: Urška Radolović, SsangYong.

Mnenja uporabnikov

10 komentarjev za "Dediščina terenskih vozil"


Gosic
6 meseci 15 ur nazaj

Kaj ta motor 1.5 je Hyundaijev?

6 meseci 18 ur nazaj

Avto ob nakupu OK. Poprodajna izkušnja katastrofa. Na rezervne kose čakaš tudi pol leta ali več-in v tem času avto leži v garaži. Rezervni kosi dragi kot žafran-imam Tivolja z dizlom. V 4 letih za servise in kose zapravil že 45% vrednosti novega vozila. Pločevina je začela rjaveti po 3 letih in pol. Lada Samara je zdržala več. Poceni nakup veliko avtomobila. Ampak po 150.000 km se začnejo cirkusi. Servisov v Sloveniji je malo. Kose plačaš vnaprej in nato čaaakašššš.

Polo78
6 meseci 2 ur nazaj

Se bojim, da bo nekaj podobnega tudi s kitajskimi vozili katere marsikdo vidi kot odrešitev oz. odgovor na (pre)drage evropske konkurente. Na koncu pa potem na tak način za avto zapraviš še več, da o izgubljenem času, živcih in še čem rajši ne govorimo.

5 meseci 29 dni nazaj

To bo definitivno problem z rezervnimi deli. Je pa tudi res, da pri el. nimaš skoraj kaj popravljati, napram bencinarju. Tudi življenjska doba je daljša. Ko crkne, samo menjaš celoten sklop. Enako kot telefoni in računalniki.
Pri karoserijskih delih je možno marsikaj imrpovizirati, vsaj za silo, da se lahko voziš.

tha_man
5 meseci 29 dni nazaj

Misliš rečt menjaš celoten avto 🙂 Ne vem no, sam elektro motor je res enostavnejši od ICE pa menjalnika ni, ostalo je pa bolj al manj vse plus bolj kompleksen in dražji sklop elektronike ter baterija. Se spomnim nekih raziskav zanesljivosti kjer električarji niso ravno briljirali.

Drugače mi je tale avto precej všečen in cenovno ok, ampak če je res tako s servisi…

5 meseci 29 dni nazaj

“Misliš rečt menjaš celoten avto 🙂 ”
Je kar precej resnice v tem. V bistvu ni izkušenih mehanikov, ker si trenutno ne morejo nabirat izkušenj. Če vas že pri sedanjih avtih skrbi kje najti dobrega mehanika, to še nas bo glava bolela.
To je že za kakšno drugo temo.

meganer
6 meseci 16 ur nazaj

Wtf

xxl
6 meseci 20 ur nazaj

Simpatičen Jeep. Bencinski motor v tole ne sodi.

meganer
6 meseci 18 ur nazaj

Tudi cena ….
Kot geely al kaj zdaj prodajajo za 30k+

 
Majhen, pameten in precej drag
Ker tudi 20 sekund pomeni veliko