Izraz scotoma izhaja iz grškega izraza skotos, ki označuje mrak, temo. Fotografije iz DK-jevega istoimenskega opusa raziskujejo horizont percepcije, slepo pego ter razliko med opazovanjem in videnjem, nanašajo pa se na vrzel. Kot pojasnjuje DK: "Ne zgolj na vrzel v vizualni funkciji, temveč tudi v umski zaznavi, spoznanju ter posledično svetovnem nazoru. Z drugimi besedami Scotoma raziskuje vzroke izza naše nesposobnosti, da bi dosegli kakršnokoli soglasje glede česarkoli."

Od uvodnih serij Scotome podobe postopoma napredujejo k razgradnji vloge opazovanja, da bi v njeni zaključni seriji lahko vizualizirale tisto, kar so primarno mentalni objekti. DK je tovrstno linijo nereprezentativne fotografije izbral, ko je postalo očitno, da v poststvarni družbi razpravljanje ni sposobno ponuditi nikakršnih rešitev. Da poplava fotografij, ki upodablja zgolj manifestacije našega sodobnega trenutka – različne krize in rutinske zločine – ne doseže drugega, kot da dviguje prag naše neobčutljivosti kot obliko samoobrambe.

Utrujen od plazu vedno istega, je bil DK primoran ponovno razmisliti, ali "dokumentarna" fotografija sploh še premore kakršno koli relevantnost in kako lahko fotografija upodobi abstraktno idejo naše sodobnosti, katere talci smo vsi. "Fotografija deluje neposredno kot konceptualna dejavnost v filozofskem smislu, umetniški predmet pa deluje samo kot šifrirana referenca na otipljivo realnost," je sklenil.

DK v splitski galeriji Salon Galić gostuje na povabilo Hrvaškega društva likovnih umetnikov (HULU) in v sodelovanju z Galerijo Jakopič, kjer je bila razstava na ogled leta 2019. Kot so sporočili iz Galerije Jakopič, razstava odtlej uspešno gostuje doma in v tujini.

Z izbori del je Scotoma gostovala v Mariboru in na Ptuju ter na mednarodnih kuriranih razstavah v Külhaus Berlin, na beograjskem bienalu 59. Oktobarski salon in v galeriji PH21 v Budimpešti. Po pomladi 2021, ko je ponovno doživela celostno konceptualno postavitev v Galeriji Loža v Kopru v koprodukciji Obalnih galerij Piran, je tokratna razstava v Splitu šele tretja celostna predstavitev tega projekta.

Ob razstavi v Galeriji Jakopič, nastali v sodelovanju s Strip Core / Forum Ljubljana, je izšla tudi monografija Scotoma, za katero sta eseja prispevali kuratorka razstave Marija Skočir in filozofinja Marina Gržinić.

Leta 2020 je bila Scotoma v kategoriji Critics' Choice na eni najmočnejših platform sodobne fotografije na svetu LensCulture od kritikov in kuratorjev iz mednarodno priznanih institucij ocenjena kot vrhunski projekt med več desettisočimi projekti iz 160 držav.

DK je fotografsko izobrazbo pridobival na akademijah v Münchnu in Kölnu. Več kot 30 let je član multimedijskega umetniškega kolektiva Strip Core. Prepoznaven je po inovativnih in družbeno angažiranih fotografskih serijah.

Lice, njegova serija slavnih klasičnih portretov metelkovcev, je prvi postmodernistični fotografski projekt našega prostora. Serija Trn je opozarjala na neizogibne posledice slepega sprejemanja neoliberalnega sistema v naši, tedaj postsocialistični družbi. V zadnjem obdobju njegovo raziskovanje odkriva tudi širok nabor dilem fotografskega medija.