Novoletne zaobljube ponujajo blagovnim znamkam priložnost predstaviti izdelke ali storitve, ki bi naj pomagale potrošnikom doseči te cilje. Večinoma pa izkoristijo impulzivne želje potrošnikov, saj večina novoletnih resolucij propade že v prvi četrtini leta.

Novoletne zaobljube lahko postanejo pomembni komercialni trenutki

Članstva najbolj odpirajo potencial za dohodek, zato številna podjetja poudarjajo, da je začetek novega leta ključen čas za pridobivanje novih uporabnikov in ustvarjanje dolgoročnih plačujočih strank. Če podjetja z modeli na članstvo uspešno usklajujejo vlaganja v pridobivanje strank prek popustov in promocij ter hkrati pazijo na donosnost naložb v prihodnjih mesecih, imajo priložnost izkoristiti zanimanje ljudi za trošenje na platformah, storitvah in izdelkih.

Nova raziskava Forbes Health/OnePoll, izvedena med 1.000 odraslimi prebivalci ZDA oktobra lani, je preučila odnos Američanov do postavljanja novoletnih zaobljub in vrste ciljev, ki so jim najpomembnejši. Slovenci pa se ne razlikujemo veliko.

Zanimivo je, da je raziskava izpostavila nekaj ključnih tem: Najpogosteje izbrana novoletna zaobljuba za leto 2024 med anketiranci je bila telesna pripravljenost, kar kontrastira s prejšnjim letom. Prejšnja raziskava Forbes Health/OnePoll iz leta 2022 je pokazala, da so se mnogi ljudje osredotočali na svoje duševno zdravje, namesto na telesno zdravje, pri svojih zaobljubah za leto 2023.

"Zagotovite si najboljšo novoletno ponudbo!"

Fitnesi v tem času ponujajo "najboljše" cene za začetek novoletnih zaobljub. Cene, ki jih ponujajo pa so kratkotrajne, saj so namenjene predvsem temu, da pritegnejo nove potrošnike. V drobnem tisku namreč piše, da posebna ponudba velja le za nova članstva, sklenjena v njihovem studiu do 31. januarja in začne veljati s 1.februarjem. Nižja cena pa velja le do konca marca. 

Zanimivo je tudi, da vas lahko zasačijo s člansko pogodbo, ki se sklepa za 12 mesecev, odvisno od izbrane vadnine, in se plačuje mesečno do konca pogodbenega obdobja. Odpoved članske pogodbe pa je možna najprej po enem letu od začetka članstva, nato vsakih 6 mesecev, pri čemer mora biti odpoved podana najkasneje 1 mesec pred možnim koncem članske pogodbe.

Če pa želite mirovanje članstva, ki je omogočeno le v dražjih paketih, se možen konec članske pogodbe zamakne za obdobje mirovanja, pri čemer se mesečni znesek vadnine ne zaračuna. Za aktivacijo članske izkaznice pa je potrebno plačati strošek aktivacije paketa. Ponudbe pa seveda niso združljive z drugimi akcijami in popusti.