Mercedes-AMG E 53 hybrid 4matic+
Nov priključni hibrid iz konjušnice AMG
Nov športni razred E je priključni hibrid, ki skoči do stotice v 3,8 sekunde in lahko na elektriko prevozi 100 kilometrov.
Sreda, 13. marec 2024
Oblikovno novi E AMG opozarja nase z masko panamericana s pokončnimi letvicami, z razširjenimi sprednjimi blatniki in z zadnjim usmerjevalnikom zraka, ki gosti štiri izpušne cevi. Notranjost poleg športnih sedežev odlikujejo posebne lesene obloge z odprtimi porabi, ki so namenjene le modelu E 53, medtem ko je sistem superscreen MBUX z zasloni za potnike na voljo za doplačilo.
Vmesnik vključuje posebne funkcije AMG performance in AMG track (opcijsko) ter prikaze v povezavi z delovanjem hibridnega sklopa.
Pod pločevino skriva kombinacijo trilitrskega vrstnega turbobencinskega šestvaljnika in elektromotorja, ki zagotavlja sistemsko moč 430 kilovatov (585 KM) in 750 Nm navora. Z dodatkom sistema race start v okviru opcijskega paketa dynamic plus pa moč znaša kar 450 kilovatov (612 KM) oziroma enako kot zmore model E 63 S AMG.
To mu omogoča pospešek od 0 do 100 kil0metrov na uro v 3,8 sekunde in končno hitrost 280 kilometrov na uro. Ob tem baterija s zmogljivostjo 28,6 kWh (21,2 kWh neto) omogoča med 90 in 101 kilometri vožnje le na elektriko. Serijsko je vgrajen polnilnik z močjo 11 kilovatov, za doplačilo bo na voljo hitri z močjo 60 kilovatov z enosmernim tokom, ki omogoča polnjenje od 10 do 180 odstotkov v približno 20 minutah.
Model med drugim prinaša štirikolesni pogon, prilagodljivo vzmetenje AMG, štirikolesno krmiljenje, platišča velikosti od 19 do 21 palcev ter zmogljive zavore s 370-milimetrskimi koluti spredaj in 360-milimezrskimi zadaj.
Novi bencinsko-električni AMG bo v limuzinski in karavanski izvedbi prispel v salone še pred poletjem, ko bodo znane tudi cene.
Oznake:
- AMG
- Mercedes-Benz
- priključni hibrid
- razred E