Avto.info

Aktualno

Prvi mož Renaulta: Elektrika za mestne avtomobile, vodik za tovornjake in e-goriva za vse

Luca de Meo meni, da se Evropski parlament ne bi smel osredotočati le na elektriko, ampak tudi na druge alternativne pogone.

Nedelja, 24. marec 2024

Vodja Renaulta Luca de Meo je predstavil svojo vizijo oživitve evropske avtomobilske industrije in predlagal dva ključna alternativna pristopa k tradicionalnim električnim vozilom. V luči vse večje konkurence, zlasti s Kitajske, ki prevladuje na trgu električnih vozil (EV), de Meo meni, da mora Evropa razširiti svoj fokus in razviti tehnologije, ki ponujajo različne oblike pogona.

V središču njegove strategije je uporaba vodika kot alternativnega goriva, zlasti za težka vozila in avtobuse, ki vozijo na dolge razdalje. De Meo pravi, da ima vodik pomembne prednosti v primerjavi s konvencionalnimi baterijskimi sistemi, vključno z manjšo težo in večjo učinkovitostjo za enak obseg. Renaultov novi električni model master, opremljen s kombiniranim sistemom baterijsko-vodikovih gorivnih celic, naj bi, na primer, navdušil z občutnim zmanjšanjem teže in večjo učinkovitostjo.

De Meo poudarja pomembnost prilagodljivosti pri določanju ciljev zmanjšanja emisij in opozarja, da industriji ne bi smeli vsiljevati strogih tehnoloških smernic. Predlaga, da bi moral Evropski parlament usmeriti svojo politiko v doseganje končnih ciljev zmanjšanja ogljičnega odtisa in se ne omejiti na določene tehnologije.

Poleg tega vidi velik potencial v razvoju e-goriv (​​sintetičnih goriv), ​​ki bi lahko zagotovila še eno trajnostno alternativo, predvsem v kontekstu celotnega življenjskega cikla vozila – od proizvodnje do recikliranja. Takšen pristop ne bi le zmanjšal odvisnosti od fosilnih goriv, ​​temveč bi industriji omogočil, da izkoristi obstoječo infrastrukturo in s tem zmanjša potrebo po radikalnih spremembah. 

Za konec je še dejal, da verjame v prilagodljivo strategijo, s katero lahko Evropa ne le ohrani konkurenčnost avtomobilske industrije na hitro spreminjajočem se trgu vozil, ampak tudi postavi nove standarde pri globalnem zmanjševanju emisij in boju proti podnebnim spremembam.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.