Ob izločitvi stroškov prevzemov in odsvojitev delov družbe ter učinkov valutnih gibanj je podjetje v polletju zabeležilo večjo, desetodstotno rast prihodkov od prodaje, čisti dobiček pa se je ustavil pri 204,5 milijona švicarskih frankov (213 milijonov evrov), potem ko je v enakem obdobju lani znašal 138 milijonov frankov (143,8 milijona evrov).

V družbi so dobre rezultate pripisali višjim cenam izdelkov kot posledici naraščajočih cen vhodnih surovin in stroškov energije. Končna količina prodanih čokoladnih tablic in drugih izdelkov se je tako povečala le za 0,8 odstotka.

»Zaradi inflacijskih učinkov in posledično umirjenega razpoloženja potrošnikov so količine stagnirale ali rahlo upadle, odvisno od skupine izdelkov in trga,« je v izjavi za javnost navedlo podjetje.

Podjetje je danes izboljšalo tudi napoved za celotno leto 2023. Prodaja naj bi se okrepila za od sedem do devet odstotkov, pred tem je vodstvo pričakovalo rast med šestimi in osmimi odstotki.