Audi skorpion
Audijev dizelski superšportnik, ki ni nikoli dočakal serijske proizvodnje
To naj bi bil vzdržljivostni cestni avtomobil, postavljen nad modelom R8.
Sreda, 10. april 2024
Pred kratkim smo se poslovili od modela R8, saj je s tekočega traku v tovarni Audi Böllinger Höfe v Heilbronnu zapeljal zadnji, v kričeče rumeno barvo odet kupejevski primerek.
Toda, ali ste vedeli, da se je Audi nekaj let poigraval z idejo o izdelavi še enega zmogljivega cestnega stroja? Med letoma 2010 in 2013 so inženirji delali na konceptu športnega avtomobila pod interno oznako "skorpion". Zanimiv koncept je parkiran v muzeju August Horch v nemšken mestu Zwickau.
Zamisel za "skorpiona" se je utrnila, ko so prišli na idejo, da bi izdelali cestno različico vzdržljivostnega dirkalnika R18, ki je zmagal v Le Mansu. Da, tistega z dizelskim motorjem. Aerodinamični deli naj bi se zgledovali po Audijevih avtomobilih DTM tistih dni. Audi pravi, da bi bil dizelski superšportnik postavljen nad drugo generacijo R8, ki je nastajala približno v istem času in je šla v proizvodnjo leta 2015.
Za "skorpiona" bi sicer v poštev prišlo več pogonskih sklopov, tako z bencinskimi kot dizelskimi motorji z močjo od 400 do 550 'konjev'. Audijevi inženirji so snovali različice s pogonom na zadnji in vsa štiri kolesa, skupaj s hibridno nastavitvijo. Vendar do tega nikoli ni prišlo, saj je nemška znamka ukinila ta razburljivi projekt.
Audi je na neki točki verjetno resno razmišljal o lansiranju "skorpiona", saj je Car and Driver aprila 2013 poročal, da bo proizvodnja stekla kmalu. Po neuradnih informacijah naj bi izdelali le 333 primerkov, zaradi česar bi bil tako ekskluziven kot R8 GT in A1 quattro. Imel naj bi platformo R18 z monokokom iz ogljikovih vlaken, ojačanim z aluminijastim satjem. Veljalo je tudi, da naj bi ponujal dirkaški 3,7-litrski V-6 dizelski motor v kombinaciji z električnim motorjem, skupna moč pa naj bi dosegla 700+ 'konjev'.