Avto.info

Audi skorpion

Audijev dizelski superšportnik, ki ni nikoli dočakal serijske proizvodnje

To naj bi bil vzdržljivostni cestni avtomobil, postavljen nad modelom R8.

Sreda, 10. april 2024

Pred kratkim smo se poslovili od modela R8, saj je s tekočega traku v tovarni Audi Böllinger Höfe v Heilbronnu zapeljal zadnji, v kričeče rumeno barvo odet kupejevski primerek.

Toda, ali ste vedeli, da se je Audi nekaj let poigraval z idejo o izdelavi še enega zmogljivega cestnega stroja? Med letoma 2010 in 2013 so inženirji delali na konceptu športnega avtomobila pod interno oznako "skorpion". Zanimiv koncept je parkiran v muzeju August Horch v nemšken mestu Zwickau.

Zamisel za "skorpiona" se je utrnila, ko so prišli na idejo, da bi izdelali cestno različico vzdržljivostnega dirkalnika R18, ki je zmagal v Le Mansu. Da, tistega z dizelskim motorjem. Aerodinamični deli naj bi se zgledovali po Audijevih avtomobilih DTM tistih dni. Audi pravi, da bi bil dizelski superšportnik postavljen nad drugo generacijo R8, ki je nastajala približno v istem času in je šla v proizvodnjo leta 2015.

Za "skorpiona" bi sicer v poštev prišlo več pogonskih sklopov, tako z bencinskimi kot dizelskimi motorji z močjo od 400 do 550 'konjev'. Audijevi inženirji so snovali različice s pogonom na zadnji in vsa štiri kolesa, skupaj s hibridno nastavitvijo. Vendar do tega nikoli ni prišlo, saj je nemška znamka ukinila ta razburljivi projekt.

Audi je na neki točki verjetno resno razmišljal o lansiranju "skorpiona", saj je Car and Driver aprila 2013 poročal, da bo proizvodnja stekla kmalu. Po neuradnih informacijah naj bi izdelali le 333 primerkov, zaradi česar bi bil tako ekskluziven kot R8 GT in A1 quattro. Imel naj bi platformo R18 z monokokom iz ogljikovih vlaken, ojačanim z aluminijastim satjem. Veljalo je tudi, da naj bi ponujal dirkaški 3,7-litrski V-6 dizelski motor v kombinaciji z električnim motorjem, skupna moč pa naj bi dosegla 700+ 'konjev'.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.