Land rover range rover sport
To je novi range rover sport: mešanica zmogljivosti, dinamičnosti in razkošja
Land rover je razkril tretjo generacijo modela range rover sport. Najmočnejša izvedba s turbobencinskim V8 zmore 530 “konjev”, leta 2024 pride popolnoma električna različica.
Sreda, 11. maj 2022
Po devetih letih od predstavitve druge generacije, prihaja tretji range rover sport. Ta je zasnovan na enaki platformi kot veliki “range” in poleg zmogljivih pogonskih sklopov prinaša še bolj udobno in bolje opremljeno notranjost.
Motorno paleto sestavljajo vstopni šestvaljni bencinar z blago hibridno tehnologijo v izvedbah z 265 in 294 kilovati (360 in 400 KM) ter blago hibridni dizel z močmi 184, 221 oziroma 257 kilovati (250, 300 oz. 350 KM). Tu je še priključni hibrid s šestvaljnikom, ki obljublja okoli 90 kilometrov dosega na elektriko, na voljo v izvedbah s 324 ali 375 kilovati (440 ali 510 KM). Vrh ponudbe (vsaj do prihoda športne izvedbe SVR) predstavlja 4,4-litrski V8, ki zmore 390 kilovatov (530 KM) moči.
Novi športni terenec, ki ga odlikujejo izjemno gladke karoserijske linije s potopnimi vratnimi kljukami, meri malce manj kot 4,95 metra v dolžino, dva metra v širino ter seže 1,82 metra v višino. Ob tem v zadku ponuja 647-litrski prtljažnik.
Kabina je oblikovana podobno kot pri večjem range roverju, kar pomeni gladke linije z velikim osrednjim zaslonom velikosti 33,2 centimetra (13,1 palca) in z majhnim številom stikal na sredinski konzoli, predvsem za upravljanje klimatske naprave. Me drugim so na voljo brezžična povezava s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay ter posodobitve prek spleta, namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 34,8-centimetrski (13,7-palčni) zaslon.
Medosna razdalja, ki meri kar tri metre, prinaša prostorno drugo vrsto, za udobje med drugim skrbi sistem za nevtraliziranje hrupa.
Novi range rover sport bo pričakovano ponujal zelo dobre vozne lastnosti tako na asfaltu kot na terenu, saj ob stalnem štirikolesnem pogonu premore tudi prilagodljivo vzmetenje in štirikolesno krmiljenje.
Za osnovni model bo treba odšteti okoli 90 tisoč evrov.