Avto.info

Land rover range rover sport

To je novi range rover sport: mešanica zmogljivosti, dinamičnosti in razkošja

Land rover je razkril tretjo generacijo modela range rover sport. Najmočnejša izvedba s turbobencinskim V8 zmore 530 “konjev”, leta 2024 pride popolnoma električna različica.

Sreda, 11. maj 2022

Po devetih letih od predstavitve druge generacije, prihaja tretji range rover sport. Ta je zasnovan na enaki platformi kot veliki “range” in poleg zmogljivih pogonskih sklopov prinaša še bolj udobno in bolje opremljeno notranjost.

Motorno paleto sestavljajo vstopni šestvaljni bencinar z blago hibridno tehnologijo v izvedbah z 265 in 294 kilovati (360 in 400 KM) ter blago hibridni dizel z močmi 184, 221 oziroma 257 kilovati (250, 300 oz. 350 KM). Tu je še priključni hibrid s šestvaljnikom, ki obljublja okoli 90 kilometrov dosega na elektriko, na voljo v izvedbah s 324 ali 375 kilovati (440 ali 510 KM). Vrh ponudbe (vsaj do prihoda športne izvedbe SVR) predstavlja 4,4-litrski V8, ki zmore 390 kilovatov (530 KM) moči.

Novi športni terenec, ki ga odlikujejo izjemno gladke karoserijske linije s potopnimi vratnimi kljukami, meri malce manj kot 4,95 metra v dolžino, dva metra v širino ter seže 1,82 metra v višino. Ob tem v zadku ponuja 647-litrski prtljažnik.

Kabina je oblikovana podobno kot pri večjem range roverju, kar pomeni gladke linije z velikim osrednjim zaslonom velikosti 33,2 centimetra (13,1 palca) in z majhnim številom stikal na sredinski konzoli, predvsem za upravljanje klimatske naprave. Me drugim so na voljo brezžična povezava s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay ter posodobitve prek spleta, namesto klasičnih merilnikov je vgrajen 34,8-centimetrski (13,7-palčni) zaslon.

Medosna razdalja, ki meri kar tri metre, prinaša prostorno drugo vrsto, za udobje med drugim skrbi sistem za nevtraliziranje hrupa.

Novi range rover sport bo pričakovano ponujal zelo dobre vozne lastnosti tako na asfaltu kot na terenu, saj ob stalnem štirikolesnem pogonu premore tudi prilagodljivo vzmetenje in štirikolesno krmiljenje.

Za osnovni model bo treba odšteti okoli 90 tisoč evrov.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.