Aneksi, ki dražijo gradnjo infrastrukturnih projektov, nikakor niso slovenska posebnost, nasprotno, takšna praksa je v svetu gradnje velikih infrastrukturnih objektov prej pravilo kot izjema. Pravzaprav se gradnje mostov, železnic in cest bolj kot ne izjemoma končajo znotraj začrtanih finančnih in časovnih okvirov. Kdo v celi vrsti izvajalcev torej ne opravlja svojega dela?
Gradnja drugega železniškega tira Divača–Koper se je s petimi aneksi podražila za nekaj več kot sedem milijonov. Dva od teh aneksov se nanašata na nedavno odprta viadukta Glinščica (podražitev za 1,7 milijona evrov) in Vinjan (podražitev za tri milijone evrov). Na fotografiji je Vinjan ob dokončanju glavnih gradbenih del. (Foto: Luka Cjuha)
Zgodovina slovenskih infrastrukturnih projektov je tudi zgodovina pogodbenih aneksov, preseganja finančnih okvirov in časovnih rokov. V minulih dneh smo v Dnevniku ...