Če bi se vsa podjetja vedla tako, bi šport ostal brez financiranja

Nogometna zveza Slovenije se je na javnost obrnila z odprtim pismom, kjer opozarja na prikrito oglaševanje podjetij, ki niso povezana z eurom 2024.
Fotografija: Nogometna reprezentanca je v tekmi s Kazahstanom navdušila tudi pokrovitelje NZS, del eura 2024 bi bila zdaj tudi podjetja, ki za to niso odštela centa. FOTO: Dejan Javornik
Odpri galerijo
Nogometna reprezentanca je v tekmi s Kazahstanom navdušila tudi pokrovitelje NZS, del eura 2024 bi bila zdaj tudi podjetja, ki za to niso odštela centa. FOTO: Dejan Javornik

Nogometna zveza Slovenije se je na javnost obrnila z odprtim pismom, kjer opozarja na poskuse prikritega oglaševanja različnih podjetij, ki niso povezana z nogometno reprezentanco in bližnjim evropskim prvenstvom. Tovrstno oglaševanje na NZS ocenjujejo kot škodljivo za šport.

Na NZS poudarjajo, da brez sponzorskih pravic in vlaganj podjetij v slovenski šport uspehov slovenskih športnikov ne bi bilo. Z vlaganji se oblikujejo pogoji za razvoj, infrastrukturo, klube in mlajše selekcije, kar je ključno za trajnostno rast športa.

image_alt
Revija Euro 2024: intervjuji, moda, avtomobili Slovencev in vodič po Nemčiji

»Prav je, da podjetja, ki slovenski šport podpirajo skozi leta, ob njegovih dosežkih žanjejo plodove,« so še zapisali na NZS ter se za dolgoletno podporo zahvalili svojim sponzorjem Mercatorju, Novi Ljubljanski banki, Petrolu, Pivovarni Laško Union, Telekomu Slovenije in Zavarovalnici Triglav.

Problematika ni vezana samo na nogomet

NZS opozarja na nepošteno ravnanje tistih, ki izkoriščajo pozornost športne javnosti brez dejanske podpore slovenskemu športu. Tovrstna praksa pa uničuje trud pravih podpornikov športa in mu močno škodi, zato NZS poziva k prenehanju takšne nedopustne prakse, »saj se s tem dolgoročno ogroža financiranje in razvoj športa«.

Pri tem opozarjajo, da omenjena problematika ni vezana samo na nogomet, ampak na ves šport, posebej na del, ki je za svoje delovanje v celoti odvisen od trženja sponzorskih pravic. »Če bi se vsa podjetja na trgu vedla kakor posamezne blagovne znamke in zastopniki ali prodajalci, trg pa dopuščal tovrstne prakse, dolgoročnega financiranja v slovenski šport ne bo«, so še zapisali na NZS.

Preberite še:

Komentarji: